سونامی در تیم ملی فوتسال ایران/ تغییر نسل کلید خورد

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان، با ۱۲ تغییر اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی را اعلام کرد.

سونامی در تیم ملی فوتسال ایران/ تغییر نسل کلید خورد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چهاردهمین اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال بزرگسالان به منظور اعزام بازیکنان به مسابقات دوستانه، با تیم ملی صربستان روز جمعه دوازدهم تا شنبه سیزدهم بهمن ماه در مرکز ملی فوتسال برگزار خواهد شد.

بنابراین محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو را اعلام کرد. نکته قابل توجه این است 12 بازیکن حاضر در  جام جهانی 2016 در لیست جدید ناظم الشریعه دیده نمی شود. به عنوان مثال مهدی جاوید، قدرت بهادری، مهران علی قدر و دیگر بازیکنان سرشناس تیم ملی در این لیست حضور ندارند.

استراتژی محمد ناظم الشعریعه به گفته نوری، مسئول روابط عمومی کمیته فوتسال تغییر نسل در فوتسال کشور است. سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان قصد دارد با بازیکنان جوان تری پا به رقابت های دوستانه با صربستان بگذارند و بعضا با کسب تجربه در این مسابقات و سایر دیدارها در روزهای فیفا دی پیش رو، ممکن است آن ها را در ترکیب تیم ملی حاضر جام ملت های فوتسال آسیای ببینیم.

با این حال بازیکنانی چون بهزاد عظیمی و رفیعی پور ( ملی حفاری اهواز)، ابوالقاسم عروجی (مس سونگون)، مسعود محمدی (فرش آرا مشهد)، مهرداد قنبرزاده، امین نصرالله زاده (آذرخش بندرعباس) بازیکنان جدید و آینده داری هستند که به تیم ملی فوتسال ایران دعوت شده اند.

بازیکنان دعوت شده روز جمعه دوازدهم بهمن ساعت ۱۲:۰۰ ظهر باید خود را به کادر فنی در هتل آکادمی معرفی نمایند. به احتمال بالا این بازیکنان می توانند با جلب نظر ناظم الشریعه حضور خود را در  تیم ملی فوستال کشورمان تثبیت کنند.


بیشتر بخوانید:

ملی پوشان فوتسال عازم صربستان می‌شوند

قضاوت دیدار ایران و صربستان بر عهده داور ایرانی

تیم ملی فوتسال قهرمان مسابقات سه جانبه اسلواکی شد


انتهای پیام/

تغییر نسل در فوتسال به وسیله ناظم الشریعه

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار