رییس کل دادگستری قزوین:

جشن چهل سالگی انقلاب، خاری در چشم دشمنان خواهد بود

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: امسال با همه توان چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن خواهیم گرفت تا خاری در چشم بدخواهان نظام باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  حجت الاسلام قدرتی رییس کل دادگستری استان در مراسم تکریم و معارفه دادستان محمدیه گفت: دشمنان نظام در ابتدای پیروزی انقلاب همه توطئه‌های خود را برای نابودی انقلاب اسلامی ایران بکار بستند، ولی به یاری خداوند و رهبری حضرت امام (ره) شکست سنگینی خوردند و امسال با همه توان چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن خواهیم گرفت تا خاری در چشم بدخواهان نظام باشد.

حجت الاسلام قدرتی افزود: همه به برکت خون شهدا و انقلاب سوار بر کشتی نظام هستیم، پس باید با هر نگاه سیاسی برای رسیدن به اهداف و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرد.

وی اضافه کرد: همه در یک جامعه اسلامی زندگی می‌کنیم و آموزه‌های دینی و اهل بیت (ع) در زندگی یکایک ما جاری است، پس مدیران جامعه اسلامی نیز باید تلاش کنند تا مدیرانی با اخلاق، متواضع و خدمتگذار باشند.

مقام ارشد قضایی استان گفت: هدف دستگاه قضایی احقاق حق و تحقق عدالت است و چه در بحث حکمی، برخورد و یا پیشگیری عدالت را محور کار خود قرار داده است و با جدیت دنبال می‌کند.

حجت الاسلام قدرتی در ادامه افزود: دستگاه قضایی خدمات بسیار وسیع و متعددی را به طور مستقیم و غیر مستقیم به سایر دستگاه‌ها و مردم ارائه می‌دهد به همین خاطر کار در دستگاه قضایی بسیار پیچیده و سخت است.

رییس کل دادگستری قزوین اظهار داشت: به همکاران قضایی و سایر مدیران توصیه می‌شود که پیوسته دستگاه قضایی را همراهی کنید تا بتواند به تناسب جامعه خدمات مطلوبی را ارائه کند، زیرا دستگاه قضایی علیرغم استقلالی که دارد انعطاف پذیر است.

در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات مهدی ولیزاده، مرتضی محمدی به سمت دادستان جدید عمومی و انقلاب محمدیه منصوب شد.

انتهای پیام/ک

مراسم تکریم و معارفه دادستان محمدیه

برچسب ها: دادستان ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار