مرضیه هاشمی در جمع خبرنگاران:

خوشحالم به ایران برگشتم/ آزادی من نشان از اقتدار جمهوری اسلامی دارد

مرضیه هاشمی خبرنگار شبکه پرس تی وی پس از ورود به تهران گفت: خوشحالم به ایران بازگشتم.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مرضیه هاشمی خبرنگار شبکه پرس تی وی پس از ورود به تهران، در سخنانی کوتاه در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم که به ایران برگشتم. آزادی من از زندان آمریکا نشان از اقتدار جمهوری اسلامی دارد.

وی تصریح کرد: باید به به رهبرمان افتخار کنیم که اینگونه آمریکای ظالم را ستوه آورده است.

هاشمی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا باز هم کار خبری را انجام می‌دهید، بیان داشت: کار و فعالیت من در همین حوزه است. ان‌شاءالله فعالیتم را ادامه می‌دهم شاید هم فعالیتم را کمی بیشتر از قبل کنم.

خبرنگار شبکه پرس‌تی‌وی درباره اتفاقاتی که در این مدت برای وی افتاد، اظهار داشت:در این مورد باید به تفصیل صحبت کنم، اما نشانه و دلیل اصلی این اتفاق دشمنی آمریکا با ایران بود.

هاشمی در پاسخ به این سؤال که با شرایط به وجود آمده باز هم حاضر هستید به آمریکا برگردید، گفت: مطمئنم که دولت آمریکا نمی‌خواهد من به آمریکا برگردم، اما من کارم را با امید به خدا ادامه خواهم داد. بابت بازگشتم به آمریکا اصلاً نگران نیستم چرا که توکلم بر خدا است.

وی در پایان اظهار کرد: بعد از اینکه این اتفاق برای من افتاد متوجه شدم که جمهوری اسلامی چقدر برای دولت آمریکا مهم است و آن‌ها نگران ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران هستند؛ اما این را بدانید که شما ملت ایران راه درستی را پیش می‌روید و خدا ان‌اشاءالله رهبر انقلاب را برای ما حفظ کند. اگر شما در خارج از کشور باشید ارزش رهبر، وطن و جمهوری اسلامی ایران را متوجه خواهید شد.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید حسن موسوی ازمشهد مقدس
۱۲:۵۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
زنده باد اسلام که چنین زنان شیرمردی تربیت میکند زینب وار
Iran (Islamic Republic of)
ع ر
۰۹:۴۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
خوش آمدی خواهر گرامی و مبارز.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
کاش یکم از این اقتدار خرج سرباز های وطن میکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
ما هم از خدا می خواهیم شما رو در انتخاب این راه ثابت قدم بدارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۳ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
خدا افراد با بصیرتی چون مرضیه هاشمی رو برای کشور و اسلام حفظ کند ان شاءالله
Iran (Islamic Republic of)
عباس فیروزپور
۰۷:۱۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
به امید آزادی ملت در بند آمریکا از شیوه زندگی غبن آلودشان
Canada
ناشناس
۰۴:۴۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
هم وطن های من اگر مدتی در خارج کشور باشند .بعد قدر وطن را با تمام مشکلات را درک خواهند کرد .همه جای دینا مشکل است از پارتی بازی .بیکاری .فقر .تبعیص .نزاد پرستی وووو است .نباید دینا را بدون مشکل در نظر گرفت .همه جا مشکل است .فقط نوع مشکل فرق میکند .باید دید مثبت داشت و از کسانی که منفی و عادت به نالیدن دارند پرهیز کنید .و کسانی که شما را به اینده ناامید میکنند .مخصوصا رسانه های خارج از وطن و سایت ها .اصلا نباید بهشون اعتماد کرد .همش دروع و شایعه های منفی
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۳:۰۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
خیلی عذر میخوام اما خواهش میکنم که یکم حساسیت موﺽوع رو کم کنین و الکی زود نکنین روی برخی مسایل که جهت پرت کردن افکار ملتن
دیگه بسه ایقد موﺽوع این خانوم رو کش دادن
از مدیران سایت خواهش میکنم بخاطر مراجعه کنندگان زیادتون هم که شده واقع بین تر باشین به مسایل اجتماعی روزانه نه خبر های تکراری
با تشکر