دختران والیبالیست یزدی از صعود به مرحله بعدی بازماندند

سرپرست مسابقات والیبال استان یزد گفت: دختران والیبالیست یزدی از صعود به مرحله نهایی جام باشگاه‌های والیبال بانوان کشور بازماندند.

دختران والیبالیست یزدی از صعود به مرحله بعدی بازماندندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، ابن یمین سرپرست مسابقات والیبال استان یزد گفت: اولین دوره مسابقات جام باشگاه‌های کشور باحضور ۱۸ تیم از استان‌های مختلف به مدت ۵ روز در قالب سه گروه به میزبانی باشگاه ترمه دستجردی یزد برگزارشد.

وی افزود: خوشبختانه تیم‌های حاضر با آمادگی کامل در این رقابت‌ها شرکت کردند که درپایان هشت تیم برتر جواز حضور به مرحله نهایی این رقابت‌ها که قراره اویل اسفند ماه برگزار شود را کسب کردند.

ابن یمین خاطر نشان کرد: حضور دوتیم یزدی ترمه دستجردی و مرکز جراحی موسوی برای اولین بار در این رقابت‌ها بسیار خوب و امیدوار کننده است، اما متاسفانه این دوتیم با اختلاف اندک از صعود به مرحله بعدی بازماندند و در نهایت حذف شدند.

گفتنی است: هشت تیم باریج اسانس کاشان،صنعت نفت آغا جاری،مدرن مشهد، وارنا شهر باران گیلان، شورا و شهرداری قزوین، اکسون تهران، هیئت مهاباد و فرهنگسرای جوان ارومیه در مرحله نهایی برای رسیدن به نیمه نهایی با یک دیگر رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/ی

شکست دختران والیبالیست یزدی درمسابقات جام باشگاه‌های کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار