پرداخت ۳۸۷ میلیارد ریال تسهیلات برای راه اندازی ۳۳ طرح تولیدی، صنعتی و کشاورزی در چهارمحال و بختیاری به تصویب رسید.

تصویب پرداخت ۳۸۷ میلیارد ریال تسهیلات برای راه اندازی ۳۳ طرحبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، پرداخت تسهیلات برای راه اندازی ۳۳ طرح تولیدی، صنعتی و کشاورزی در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری به تصویب رسید.

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری شامگاه گذشته چهارشنبه ۱۰ بهمن ۹۷ در این نشست با حضور جمشید تقی‎زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: برای راه اندازی این طرح‌ها، ۳۸۷ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت خواهد شد.

وی افزود: از این مبلغ ۳۵۰ میلیارد ریال برای راه اندازی ۲۷ طرح صنعتی در نظر گرفته شده است که با بهره برداری از آن‌ها، اشتغال ۱۲۲ نفر تثبیت و برای ۹۰ نفر اشتغالزایی می‌شود.

عباسی اضافه کرد: همچنین ۳۷ میلیارد ریال برای شش طرح کشاورزی اختصاص یافت که با افتتاح این طرح ها، ۱۴ شغل جدید ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: حفظ اشتغال موجود و تقویت تولید چهارمحال و بختیاری از مهمترین برنامه‌های اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در حاشیه این نشست و بازدید از کارخانه شیر خشک نوزاد پگاه شهرکرد هم گقت: مشخص شدن سهم این واحد تولیدی از واردات مواد اولیه و رفع مشکلات گمرکی آن، در دستور کار قرار دارد.

عباسی تأکید کرد: برای رفع مشکلات اقتصادی و توسعه‌ای این کارخانه از محل تسهیلات بانکی و یا کمک‌های فنی و اعتباری، مبلغی پرداخت خواهد شد.

گفتنی است: اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همچنین مشکلات بیمه‌ای، بدهی معوقه و پرداخت امور مالیاتی کارخانه شیر خشک نوزاد پگاه شهرکرد را بررسی و راهکار‌های لازم برای آن را ارائه کردند.
 
انتهای پیام/خ

نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار