تشریح برنامه‌های دهه فجر شهرستان بهمئی

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در نشست با خبرنگاران برنامه‌های دهه فجر را تشریح کرد.

تشریح برنامه‌های دهه فجر شهرستان بهمئیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، سرگرد باقر پسنده فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در نشست با اصحاب رسانه گفت: اصحاب رسانه یاران همیشگی ما در همه‌ صحنه‌ها در جهت پاسخگویی به مشکلات مردم و زبان گویای آن‌ها هستند که انشالله خداوند به همه ما توفیق خدمت و کمک به مردم عزیز را نصیب فرماید.

وی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر افزود دشمنان انقلاب اسلامی از همان روز‌های اول بنای ناسازگاری را بر علیه این انقلاب آغاز کردند و با انواع ترفند‌ها می‌خواهند کشور و مردم ما را از پا در بیاورند.

پسنده ادامه داد: ما برای اسلام و دین و برای قرآن انقلاب کردیم و تا پای جان برای اهدافمان خواهیم ایستاد و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب خواهیم کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ناحیه بهمئی بیان کرد: امروز در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار دادیم و دشمنان ما دنبال این بودند که جشن ۴۰ سالگی انقلاب را نگیریم و هرچه از انقلاب می‌گذرد این انقلاب مستحکم تر، بادوام‌تر و بهتر از گذشته به کارش ادامه می‌دهد و در این شرایط خاص منطقه، انقلاب ما امید دل همه مستضعفان و همه آزادگان شده است.

وی افزود: امروز امنیتی که داریم برای دشمن سنگین است و این امنیت برگرفته از مکتب عاشورایی مردم که خون دادند و پای آرمان‌ها ایستادند.

سرگرد پسنده اظهار داست: ما هم به تبعیت از شهدا و مردم عزیز معتقدیم تا زمانی که انقلابی عمل کردیم و در مسیر امام و مقام معظم رهبری بودیم توانستیم در همه میادین مختلف بر دشمن پیروز باشیم و هر زمان از انقلاب و منویات امام فاصله گرفتیم ضرر‌هایی متحمل ما شد.

فرمانده سپاه بهمئی در ادامه گفت:ما امروز انتظار داریم که مسئولین گوش به فرمان ولایت باشند و تا مادامی که در مسیر ولایت، امام و شهدا هستیم راه پیروزی نصیب ما خواهد بود و دشمن را مایوس خواهیم کرد.

رژه خودرویی از مرکز شهر تا گلزار شهدا، روز ۱۲ بهمن، عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا در همه نقاط شهرستان، برگزاری نمایشگاه برگرفته از دستاورد‌های انقلاب، برگزاری مسابقات ورزشی، محافل انس با قرآن، نشست با ریش سفیدان ایلات و طوایف، اعزام گروه‌های جهادی برای کمک به مناطق محروم و آسیب دیده، اعزام تیم‌های پزشکی به مرکز بخش‌های ممبی و سرآسیاب، برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، افتتاح مسکن مددجویان، دعوت از یادگاران و رزمندگان جبهه و جنگ و بازگویی خاطرات آن‌ها در مدارس از مهمترین مصوبات این نشست بود.

 انتهای پیام/غ

هرچه از انقلاب می‌گذرد مستحکم تر می شود

برچسب ها: دهه فجر97 ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.