رئیس مرکز اطلاعات قوه قضائیه کشور:

جهاد ، ایثار و امید سه رکن دستاورد امنیتی کشوراست

رئیس مرکز اطلاعات قوه قضائیه کشوردر خراسان شمالی گفت: قدرت و جهاد استقامتی ، روحیه ایثار و شهادت ، امید سه رکن مهم پیشروی نظام جمهوری اسلامی در ۴۰ ساله انقلاب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام خطیب رئیس مرکز اطلاعات قوه قضائیه کشور در نشست " فرصت‌ها و چالش‌های امنیتی کشور در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی"،  قدرت و جهاد استقامتی ،  روحیه ایثار و شهادت و امید و اعتماد به نفس را سه رکن مهم پیشروی نظام جمهوری اسلامی در ۴۰ سال گذشته برشمرد و گفت: این سه عامل ، سرمایه امنیتی کشور شد و دستاورد‌های بزرگی برای کشور به همراه داشت.

وی جنگ اقتصادی را راهبرد امروز دشمن عنوان کرد و افزود: دشمن، ثبات ایران، حضور موثر ایران در منطقه، افزایش قدرت داخلی و پیشرفت اقتصادی ایران را نمی‌خواهد و همچون گذشته ، به وارونه جلوه دادن دستاورد‌های انقلاب اسلامی ، اغتشاش در انتخابات مجلس، تحریم و فشار بر دولت‌های منطقه برای بیرون کردن ایران از منطقه می‌پردازد.

حجت الاسلام جعفری رئیس کل دادگستری استان هم در این نشست با بیان اینکه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، باید تکلیف گرایی در سنگر پاسداری و صیانت از ارزش‌های نظام را سرلوحه کار خود قرار دهیم، گفت: رفع مشکلات مردم و عدالت در همه محورها ، راهبرد مقابله با شیطنت‌ها و توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی است.

وی با اشاره به حساسیت مسئولیت دستگاه قضایی در تحقق عدالت افزود: به عنوان چشم بیدار جامعه با کمترین آسیب ممکن، با ارتقای کارآمدی و سلامت دستگاه قضایی به پیش می‌رویم.

انتهای پیام / ب  

منبع/صدا و سیما

صحبت‌های رئیس مرکز اطلاعات قوه قضائیه کشور در خراسان شمالی

برچسب ها: دادگاه ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.