امام جمعه بافق؛

جوانان را از خطر آسیب های فضای مجازی نجات دهیم

امام جمعه بافق گفت: مهمترین وظیفه مربیان عقیدتی سیاسی جذب نسل جوان است.

جوانان را از خطر آسیب های فضای مجازی نجات دهیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه بافق در دیدار با مربیان عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج بافق مهمترین وظیفه مربیان عقیدتی سیاسی را جذب نسل جوان دانست، گفت: متاسفانه در حال حاضر شرایط به گونه ای است که نسل جوان از فضای مجازی تغذیه می‌شود و دیدگاهشان در حال تغییر است.

وی بیان داشت: باید به دنبال راهی باشیم تا جوانان  ازخطر آسیب های فضای مجازی نجات یابند.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: اکنون که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم باید ببینیم که کشور قبل از انقلاب در چه شرایطی بوده و اکنون پس از ۴۰ سال به کجا رسیده است و دستاورد‌های انقلاب برای ما چه بوده است.

عضوشورای عالی حوزه علمیه یزد با تاکید بر اهمیت نیروپروی عنوان کرد: در حال حاضر باید نیرو‌های توانمند متدین تربیت شوند تا بتوانند مشکلات موجود در کشور را حل کنند.

وی درپایان خاطرنشان کرد: اگر فردی احساس می کند در حیطه وظایفش توانایی لازم را برای انجام امور ندارد باید جای خود را به فرد لایق دیگری بدهد.

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مربیان عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج بافق با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

این دیدار از سوی دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق صورت گرفت.

انتهای پیام/ی

نجات جوانان ازخطر آسیب های فضای مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار