نیروی هوایی اولین لبیک را به بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران گفت

فرمانده پایگاه شکاری شهید یاسینی بوشهر گفت: اولین نیروی نظامی که به جمع انقلابیون پیوست و به ندای رهبر انقلاب لبیک گفت نیروی هوایی بود.

نیروی هوایی اولین لبیک را به مقام معظم رهبری گفت.سرهنگ علی‌اکبر طالب‌زاده ظهر امروز در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران افزود: این بیعت تاریخی سبب شد تا دیگر نیرو‌های نظامی نیز به صف انقلاب بپیوندند و روند پیروزی انقلاب را تسریع کنند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس نیز این نیرو توانست نقشه‌های اولیه صدام برای حمله به ایران را از طریق پایگاه بوشهر نقش بر آب کند.

فرمانده پایگاه شکاری شهید یاسینی بوشهر به تشریح برنامه‌های مختلف ویژه دهه فجر در بوشهر پرداخت و گفت: از فردا طرح مردم یاری پزشکی در روستایی شورکی برگزار خواهد شد و تیم تخصصی پزشکان به این روستا اعزام خواهند شد.

سرهنگ طالب زاده تصریح کرد: ۱۷ بهمن ماه همایش خلبانان سلحشوران پایگاه شکاری شهید یاسینی بوشهر برگزار می‌شود و پیشکسوتان و قهرمانان جنگ به بیان خاطرات خود در عملیات‌های دوران دفاع مقدس می‌پردازند.

وی عنوان کرد: ۱۸ بهمن ماه نمایشگاه هوایی با حضور همه نیروی‌های نظامی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و از ساعت سه تا شش بعد از ظهر برای بازدید اقدام کنند.

فرمانده پایگاه شکاری شهید یاسینی بوشهر کفت: راهپیمایی بازنشستگان نیروی مسلح مستقر در استان بوشهر نیز ۱۹ بهمن ماه از درب پایگاه تا امام زاده هاشم را خواهیم داشت.

سرهنگ طالب زاده تصریح کرد:در راستای نشان دادن نقش مهم نیرو‌های پرتوان و رزمندگان استان بوشهر در جنگ ۸ ساله به زودی موزه تاریخ جنگ در بوشهر ایجاد می‌شود.

 

انتهای پیام/م

موزه تاریخ جنگ در بوشهر ایجاد می‌شود

برچسب ها: ارتش ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.