هم زمان با چهلمین بهار انقلاب اسلامی؛

کتاب وقتی که قم تب کرد رونمایی می‌شود

دبیرکارگروه بهداشت و درمان قم از رونمایی کتاب وقتی که قم تب کرد هم زمان با دهه فجر خبر داد.

کتاب وقتی که قم تب کرد رونمایی می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مهدوی،دبیرکارگروه بهداشت و درمان قم امروز با اشاره به چهل‌سالگی انقلاب اسلامی ایران و اهمیت تبیین موفقیت‌ها و پیشرفت‌های این نظام مقدس اظهار کرد: در همین زمینه کمیته بهداشت و درمان ۴۰ سالگی انقلاب در دانشگاه علوم پزشکی استان قم برای معرفی و تبیین دستاورد‌های چهل‌ساله انقلاب در حوزه بهداشت و درمان تشکیل شده است.

 

وی ادامه داد: نمایشگاهی از تجهیزات و فناوری‌ها و پیشرفت‌هایی که در این زمینه انجام‌شده هم‌زمان با دهه فجر برگزار و دانشگاه علوم پزشکی نیز طی غرفه‌ای دستاورد‌های خود را به نمایش خواهد گذاشت.

 

دبیرکارگروه بهداشت و درمان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قم افزود: علاوه بر این فایل‌هایی به‌صورت اینفوگرافیک طراحی و آماده‌شده تا شاخص‌های پیشرفت در حوزه بهداشت و درمان به‌خوبی در اختیار مردم قرار بگیرد.

مهدوی از ساخت مستند تلویزیونی خبر داد و گفت: مستند تلویزیونی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان چهل برگ در حال ساخت است که در شبکه قم و شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.

وی عنوان داشت: همچنین کتاب وقتی که قم تب کرد نیز در حال مراحل پایانی است که در آن خاطرات پزشکان در زمان انقلاب به رشته تحریر در آمده است.

 دبیرکارگروه بهداشت و درمان قم  تأکید کرد: در این ایام، درمان و مشاوره رایگان شهروندان و هم استانی‌ها را توسط ۴۰ تیم درمانی در دستور کارداریم که اجرایی خواهد شد و علاوه بر این چرایی انقلاب و ریشه‌های پیروزی انقلاب در قالب همایش و برنامه‌های مختلف با حضور دانشجویان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

ویژه برنامه های چهل سالگی انقلاب در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار