فرمانده قرارگاه خاتم:

قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) ۲۴۰ پروژه بزرگ در دست اجرا دارد

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: این قرارگاه ۲۴۰ پروژه در دست اجرا دارد که ۷۰ پروژه تا سال آینده تکمیل می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) طی ۳۰ سال فعالیت خود خدمات گسترده‌ای را در نقاط مختلف کشور ارائه کرده است.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های متنوع توسط قرارگاه بیان کرد: راه‌سازی، ساخت آزادراه، خط ریلی، مترو، اجرای پروژه‌های صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، سدسازی، نیروگاه و... از جمله خدمات قرارگاه خاتم بوده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) از تکیه بر توان نیرو‌های متخصص بومی به عنوان یک رکن اساسی نام برد و افزود: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) ۲۴۰ پروژه بزرگ را در دست اجرا دارد که تا سال آینده ۷۰ پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به همکاری نزدیک با دولت در تامین منابع مالی پروژه‌ها اضافه کرد: در برخی از پروژه‌ها که دولت مشکل تامین اعتبار دارد، اعتبارات از سایر منابع تامین اعتبار شود تا پروژه‌ها فعال باشد.

محمد با اشاره به اجرای اضافه کرد: دو پروژه حوزه نفت و گاز با همکاری دولت و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: از دیگر پروژه‌های قرارگاه می‌توان به آزادراه‌های اراک - خرم‌آباد، مراغه - هشترود، قم - گرمسار و گرمسال - مشهد اشاره کرد.

وی ادامه داد: پروژه آزادراه جنوبی تهران از دیگر پروژه‌ها است که سال آینده تکمیل و افتتاح می‌شود ۷۰ درصد منابع مالی آن قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) تامین کرده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) افزود: طراحی و ساخت ۱۰ سکوی پارس جنوبی در صدرای بوشهر در دست ساخت است که پنج سکو تکمیل شده و پنج سکو تا سال آینده تکمیل خواهد شد.

 

انتهای پیام/ی

 

طراحی و ساخت ۱۰ سکوی پارس جنوبی در صدرای بوشهر

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.