تداوم اختلاف کنگره و ترامپ بر سر مسئله احداث دیوار مرزی

رویترز نوشت تاکید دونالد ترامپ و رهبران حزب دموکرات در کنگره بر مواضع خود درباره موضوع احداث دیوار مرزی، بر دامنه تردیدها درباره احتمال رسیدن به توافق در خصوص این موضوع افزود.

تداوم اختلاف کنگره و ترامپ بر سر احداث دیوار مرزیبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رويترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و رهبران حزب دموکرات در کنگره روز پنجشنبه باز هم بر مواضع خود درباره موضوع احداث دیوار مورد نظر ترامپ در مرز مکزیک تاکید کردند و در حالی که مذاکراتی در این باره در جریان است، بر دامنه شک و تردیدها درباره احتمال رسیدن به توافق بر سر این موضوع افزودند.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در نشست خبری هفتگی خود گفت قرار نیست هیچ پولی برای دیوار در لایحه تامین بودجه امنیت مرزی در نظر گرفته شود. وی افزود هفده مذاکره کننده مجلس نمایندگان و سنا باید درباره مولفه های بحث امنیت مرزی کشور تصمیم بگیرند.

اما مذاکره کنندگان دموکرات یک گام از ممنوعیت پلوسی درباره تامین بودجه دیوار مرزی فراتر رفتند و از طرحی رونمایی کردند که در آن هیچ گونه منابعی برای احداث حصارها و موانع فیزیکی مورد نیاز برای مقابله با هجوم مهاجران غیرقانونی و قاچاقچیان مواد مخدر پیش بینی نشده است. پانزدهم فوریه ضرب الاجل کنگره برای یافتن طرحی تازه به منظور تضمین امنیت مرز جنوبی آمریکا است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار