سرهنگ جلیلیان خبر داد؛

دستگیری ۱۲ زورگیر زن و مرد با سلاح‌های سرد در پایتخت

سرکلانتر هفتم پلیس تهران بزرگ از دستگیری ۱۱ مرد و یک زن زورگیر در مخفیگاهشان خبر داد.

دستگیری ۱۲ زورگیر مسلح در پایتخت به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پلیس تهران بزرگ اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره زورگیری با استفاده از سلاح سرد توسط موتورسوارن پلاک مخدوش، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تیمی از ماموران سرکلانتری مسئولیت شناسایی و دستگیری سارقان را بر عهده گرفتند تا اینکه مخفیگاه سارقان را در محدوده خیابان احدی شناسایی کردند.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: پاتوق سارقان مدتی تحت مراقبت قرار گرفت و به دست آمد که افراد مشکوکی به این محل به طور مستمر در حال تردد هستند.

وی با اشاره به اینکه تردد افراد مشکوک در آن محل موجب نارضایتی اهالی محل شده بود، گفت: با هماهنگی مقام قضائی، تیمی برای دستگیر متهمان و بازرسی از مخفیگاه آن اعزام که ماموران موفق شدند ۱۱ مرد و یک زن سارق را دستگیر و به کلانتری منتقل کنند.

سرهنگ جلیلیان با بیان این که از مخفیگاه متهمان ۶ قبصه سلاح سرد کشف شد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری به جرم ارتکابی اعتراف کردند و تحقیقات در خصوص شناسایی سایر جرائم و مالباختگان ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
خطرناكترين مجرما زورگيران
زورگير = داعشي
آخرین اخبار