انقلاب اسلامی الگوی برای کشورها

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: انچه در فلسطین و عراق و کشور های مختلف صورت میگیرد، همه ان ها انقلاب اسلامی را الگوی خود می دانند .

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام نوفرستی قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  در مراسم یوم الله 12 بهمن گفت: اولین  افتخاری که می توانیم به آن ببالیم  مسأله حاکمیت دینی است .

وی افزود: ما ۴۰ سال امتی داریم که حاکمیت دینی، استقلال فرهنگی و استقلال سیاسی ما خط شه دار نشده است.


حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه فریاد اسلام امروز مورد توجه نهضت های جهانی است بیان کرد: امروز افتخار عالم و نهصت های جهان است که خود را پیرو نهصت های اسلامی بدانند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  با اشاره به انچه در فلسطین و عراق و کشور های مختلف صورت میگیرد  اظهارکرد: همه ان ها انقلاب اسلامی را الگوی خود می دانند .

وی ادامه داد:  این ها بیانگر تاثیر از فرهنگ انقلاب اسلامی است انقلاب اسلامی ۴۰ سال افتخار است افتخار به شجاعت و عظمتی که به جهان ارائه کرد.
نوفرستی تصریح کرد: باید ما به خداوند تکیه کنیم و به مردم اعتماد کنیم  اگر  از یاد خدا  غفلت کردید و دور شدید قطعا در تنگنا و سختی قرار می گیرید.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:  به گفته ی امام مگر قبل از انقلاب کسی جرأت می کرد در مقابل مستکبران بایستد و بگویید بالای چشمتان ابرو ما اگر دین دار بودیم و در خط مستقیم قدم برداشتیم آن روز پیروز می شویم.

وی گفت: متاسفانه افرادی هستند که بر سفره ی انقلاب و انقلابیان نشسته اند اما دلشان در غرب است

انتهای پیام / ط آ

حاکمیت دینی اولین افتخار انقلاب اسلامی

برچسب ها: انقلاب ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار