استقلال کشور مهم‌ترین دستاورد انقلاب بود

امام جمعه شهرستان رامسر گفت: شعاری که همپای انقلاب تا چهل سالگی آمد شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود که این شعار مهم‌ترین دستاورد انقلاب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حجت السلام سید جعفر رضایی جمنانی امام جمعه شهرستان رامسر در مراسم ورود نمادین امام در فرودگاه رامسر با بیان اینکه معرفت و درک انقلابی از شرایط بااهمیت جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم است گفت:: انواع و اقسام شعار‌ها و اشعار در دوران انقلاب مطرح شد و شعاری که همپای انقلاب تا چهل سالگی آمد شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود که این شعار مهم‌ترین دستاورد انقلاب است.

وی افزود: بازگشت امام پس از ۱۵ سال به کشور با ارمغان استقلال و آزادی همراه بود.

حجت السلام رضایی گفت: کشور‌های زیادی به ظاهر مردم مسئول خود را انتخاب میکند، اما رویکرد‌های لیبرال معابانه و استعماری دارند.

 امام جمعه شهرستان رامسر حفظ مهم‌ترین منافع کشور را با اهمیت دانست و گفت: دستاورد‌های انقلاب فراوان هست، اما استقلال از کشور‌های چپاول گر زیبنده نام انقلاب و ایران کافی است.

وی افزود: در مباحث و مذاکره‌ها، صاحبان زر و زور دنیا، ایران را به عنوان یک طرف قابل مذاکره میبینند و این نشان از عدم وابستگی جمهوری اسلامی است.

در مسیر آرمان‌های انقلاب مصمم‌تر از گذشته هستیم

محمد آزاد فرماندار رامسر نیز در این در مراسم با گرامیداشت یاد و آرمان ۲۸۴ شهید شهرستان رامسر و تبریک ایام دهه فجر گفت: دهه فجر یادآور رشادت‌ها و جانفشانی مردم ایران علیه استبداد و استعمار است.

وی افزود: نهضت از سال ۴۲ به رهبری امام و همراهی یاران و شاگردان امام آغاز شد و پس از فراز و نشیب‌ها با ورود امام و پیروزی انقلاب در سال ۵۷ به ثمر نشست

آزاد گفت:: آرمان‌های انقلاب و نظام با همه چالش‌ها و سختی‌ها و مشکلات در باور‌های ما نهادینه شده است و این مسیر را با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری ادامه خواهیم داد

فرماندار رامسر با بیان اینکه اقدامات بزرگی در ۴۰ سال گذشته انجام شده است افزود: انقلاب یعنی تحول بنیادین در تمام حوزه‌ها و ما مصممیم در مسیر انقلاب چالش‌ها را پشت سر بگذاریم.

وی گفت: برنامه ریزی‌های رییس جمهور آمریکا با این هدف بود که ایران چهلمین سالروز پیروزی اش را نبیند، اما انقلاب با هدایت‌های مقام معظم رهبری و پشتوانه دینی و مذهبی با قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد

نماینده عالی دولت گفت:سالانه تقریبا ۲۵۰ طرح کوچک و بزرگ در رامسر ۴۰ سال گذشته در راستای توسعه شهرستان به اجرا در آمده است که تنها در دهه فجر امسال ۴۰ طرح با اعتبار بیش از ۳۸ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/آ

برچسب ها: دهه فجر ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار