فرمانده سپاه تهران در مراسم یوم‌الله ۱۲ بهمن:

امروز اسم ایران قبل از اسم ابرقدرت‌ها می‌آید

سردار یزدی گفت: دشمنی که تا دیروز به دنبال تجزیه کشورمان بود، اما امروز نگران این هستند که چه‌طور مانع گسترش قدرت انقلاب اسلامی شود و چگونه مانع به الگو تبدیل شدن آن باشند.

امروز اسم ایران قبل از اسم ابرقدرت‌ها می‌آیدبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در مراسم گلباران جایگاه جلوس امام خمینی (ره) که پیش‌ازظهر امروز جمعه 12 بهمن ماه در قطعه ۱۷ بهشت زهرا (س) برگزار شد، گفت: امام راحل نشان داد که شاخص‌های ما با شاخص‌های گذشته متفاوت است و ایشان نشان دادند که اگر تفکر انقلابی وجود داشته باشد، می‌توانیم انقلاب اسلامی را به سایر ملل دنیا صادر کنیم.

وی با بیان اینکه امروز اسم ایران قبل از اسم ابرقدرت‌ها می‌آید، تصریح کرد: امروز دشمن می‌داند که چه‌طور باید با جمهوری اسلامی رفتار کند. همچنین دشمنی که تا دیروز به دنبال تجزیه کشورمان بود، اما امروز نگران این هستند که چه‌طور مانع گسترش قدرت انقلاب اسلامی شود و چگونه مانع به الگو تبدیل شدن آن باشند.

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: شهدا نشان دادند که برای رسیدن به آرمان‌های امام راحل ایستاده‌ایم و ارزش ایستادگی هم دارد.

یزدی با بیان اینکه امروز ملت ایران مثالی برای ملت های دنیاست اظهار کرد: امروز در شعر، ادبیات، هنر، امنیت و دفاع رشد کرده‌ایم و برای ملت‌های دیگر مثال‌زدنی شده‌ایم و امروز به جرأت می‌توانیم بگوییم که سایر ملل به تأسی از ما ایستادگی را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند و حتی رئیس‌جمهور سابق آمریکا با جمله ما می‌توانیم امام خمینی (ره) به دنبال کسب رأی بود.

یزدی با بیان اینکه امروز الگوی ما شهدایی مانند شهیدحججی هستند، گفت: پس از گذشت ۴۰ سال به شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی متعهد می‌شویم که پای آرمان‌هایمان همچنان ایستاده‌ایم و تمام تلاش خود را برای دست‌یابی به آرمان‌ها به کار می‌گیریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تفکر امام خمینی ماندنی است افزود: تفکر امام خمینی(ره) ماندنی است و از بین نمی‌رود و این تفکر مقابل تفکر غرب و استکبار قرار دارد که تفکری رهایی‌بخش است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار