مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان

بیش از ۹۷درصد شهر و روستا‌های سمیرم زیر پوشش شبکه دیجیتال

بیش از ۹۷درصد شهر و روستا‌های سمیرم زیر پوشش شبکه دیجیتال است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان در سلسله نشست های تعالی رسانه ای شبکه اصفهان در ایستگاه چهارم در شهرستان سمیرم گفت: بیش از 97درصد شهر و روستاهای سمیرم زیر پوشش شبکه دیجیتال و این پوشش دیجیتالی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است که یک فرد روستا نشین در دورترین نقاط می تواند از اخبار و اطلاعات به روز کشور و منطقه با خبر باشد.

بهرام عبدالحسینی، دسترسی رسانه ای در دورترین نقاط را از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: شهرستان سمیرم دارای ظرفیت های مطلوبی در زمینه فرهنگی و گردشگری است و نیازمند توجه ویژه برای ارتقای فرهنگ شهرستان و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

وی به پیشرفت های کشور در زمینه پوشش دیجیتال اشاره کرد و افزود: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال57 ابرقدرت ها در راس آنها آمریکا دشمنی های متعددی را با سناریو های خاصی بر علیه انقلاب اسلامی به پا داشتند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اصفهان گفت: ترور، جنگ، تهاجم فرهنگی، تحریم اقتصادی حربه ها و نقشه هایی بود که دشمن در طول پیروزی انقلاب بر علیه نظام اسلامی به کار بسته که نقشه های دشمن با ایثارگری های و حضور همیشه مردم در صحنه در راستای رهنمودهای ولی فقیه با شکست مواجهه شد.

بهرام عبدالحسینی با اشاره به 17هزار شبکه ماهواره ای افزود: از این تعداد 273شبکه فارسی زبان و بدون شک هدف این شبکه ها تخریب فرهنگ غنی ملت ایران است.

وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 40سال گذشته اشاره کرد و گفت: پیشرفت های متعددی در زمینه های علمی، فرهنگی، اقتصادی و صنعتی در کشور حاصل شده که در دورترین روستاهها این پیشرفتها را شاهد هستیم.

عبدالحسینی به همراه معاونان صداوسیمای مرکز اصفهان در پایان نشست از مجموعه گردشگری سمیرامیس سمیرم، کارگاه سرتینگ میوه دنا، خانه های بوم گردی شهر ونک و کارخانه آب معدنی شهر ونک بازدید کرد.

 

انتهای پیام /س

بازدید مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان از سمیرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.