نماینده ولی فقیه گلستان :

مهمترین دستاورد انقلاب ،استقلال و خودکفایی است

نماینده، ولی فقیه استان گلستان گفت:: از مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی برای ما استقلال و خودکفایی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، آیت الله نور مفیدی نماینده، ولی فقیه استان گلستان درنماز وحدت آفرین جمعه گفت: امروز ۱۲ بهمن سالروز ورود امام راحل بعد از چند سال تبعید به کشورمان است که هدیه ایشان به ما استقلال و خودکفایی است.

آیت الله نور مفیدی افزود:امروز کشور و استان ما با سال‌های قبل از انقلاب قابل قیاس نیست که این هم حاصل ایستادگی و وحدت مردم و امامشان است.

وی افزود:کشور‌های مستکبر مانند آمریکا دوست نداشتند جشن چهل سالگی انقلاب را ببینند و تلاش‌های بسیاری برای نابودی انقلاب و نظام کردند و از شیوه‌های تحریم و فشار‌های اقتصادی استفاده کردند تا مردم ایران را به زانو در بیاورند.

وی گفت: آن‌ها تلاش کردند تا ایران را، چون گذشته تابع و وابسته خود کنند و جهاد و ایستادگی مردم، آن‌ها را ناامید کردو اکنون هم پیشرفت‌های مختلف کشورمان برای آن‌ها خطر ساز شده است.

آیت الله نور مفیدی امام جمعه گرگان گفت: هوشیاری و بصیرت مردم و ولایت مداری آن‌ها توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است و ما باید قدر دان تمام داشته هایمان باشیم.

وی همچنین در خصوص حضور گسترده مردم در ۲۲ بهمن گفت: امسال حساب حضور در ۲۲ بهمن با دیگر سال‌ها متفاوت است و باید گسترده‌تر باشدو واجب شرعی است.

وی ادامه داد: ماباید با جهاد عملی در مقابل کسانی که می‌خواهند اصل و اساس ما را ازبین ببرند مقاومت و جهاد کنیم و مطمئنا حضور پرشور شما نقشه‌ها و توطئه‌های خصمانه آن‌ها را خنثی و نابود خواهد کرد.

آیت الله نورمفیدی افزود: آن‌ها هدفی جز وابستگی تمام دنیا به خود را ندارند و همه باید درمقابل این ظلم جهانی بایستیم.

انتهای پیام /گ/م
 

صحبت های نورمفیدی در نماز جمعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.