۹ وزیر در جلسات هفته آینده کمیسیون های تخصصی مجلس حضور می‌یابند

وزرای تعاون، دفاع، نفت، جهاد کشاورزی، امور اقتصادی و دارایی، اطلاعات، نیرو، دادگستری و راه و شهرسازی هفته آینده در جلسات کمیسیون های تخصصی مجلس حضور خواهند یافت.

۹ وزیر در جلسات هفته آینده کمیسیون های تخصصی مجلس حضور می‌یابندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش رئیس سازمان فضایی کشور در خصوص پرتاب ماهواره پیام و قرائت گزارش حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات از جمله دستور کارهای مهم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی است.

همچنین وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و نفت نیز برای پاسخ به سوالات چند تن از نمایندگان به کمیسیون اجتماعی خواهند رفت.

 آخرین وضعیت تولید، توزیع و قیمت گذاری نهاده های کشاورزی و محصوالت دامی کشور نیز با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی خواهد شد.

همچنین فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز برای پاسخگویی به سوالات چند تن از نمایندگان به کمیسیون اقتصادی خواهد رفت.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز این هفته میزبان وزیر اطلاعات به منظور بررسی آخرین اخبار و تحولات خواهد بود.

بررسی آخرین وضعیت سدها و نیروگاه های برق آبی کشور با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو و بررسی طرح سهمیه بندی بنزین با حضور بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت دستور کار کمیسیون انرژی در هفته آینده است.

استماع برنامه های سعید نمکی وزیر پیشنهادی به مجل شورای اسلامی جهت تصدی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی نیز در دستور کار کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خواهد بود. 

کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها نیز طرح انتقال وزارتخانه های دولت از تهران به استانهای مستعد و دارای شرایط در یک دوره پنج ساله را بررسی خواهد کرد.

وزرای کار، تعاون و رفاه اجتماعی و دادگستری نیز این هفته مهمان کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای پاسخگویی به سوالات ۲ تن از نمایندگان خواهند بود.

کمیسیون عمران مجلس هفته آینده میزبان محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی برای پاسخ به سوالات چند تن از نمایندگان مجلس پیرامون میزان تحقق وعده ها و برنامه های ارائه شده به مجلس در زمان رای اعتماد خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار