در اولین روز از دهه مبارک فجر:

دیدار مسئولان حمیدیه با امام جمعه شهرستان

در نخستین روز از دهه مبارک فجر سرپرست فرمانداری حمیدیه به همراه مسئولان ادارات این شهرستان با امام جمعه موقت شهرستان دیدار و بار دیگر با آرمان های اتقلاب تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی، سرپرست فرمانداری حمیدیه در این دیدار ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، و تبریک آغاز دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: شعار امسال دهه مبارک فجر( افتخار به گذشته و امید به آینده) را یک شعار بسیار خوب و شایسته است.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت های قابل توجهی در حوزه های مختلف از جمله بهداشت،کشاورزی، آموزش وپرورش، عمرانی،خدماتی داشتیم و امیدوارم در روز های آینده به همین مناسبت شاهد افتتاح و کلنگ زنی پروژه های متعددی در این شهرستان خواهیم بود.

سرپرست فرمانداری حمیدیه اظهار داشت: درایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور پرشور مردم در همه صحنه ها سبب برهم زدن نقشه های شوم دشمنمان ما کرد.

هاشمی بیان کرد: شهرستان حمیدیه نیاز به تلاش بیش از پیش در زمینه های مختلف است و امید دارم با تلاش و همت مسولان و مردم ولایتمدار حمیدیه بتوانیم یک تصویر مناسبی از شهرستان داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری در پایان این دیدار، بر حضور مسوولان شهرستان در برنامه های دهه مبارک فجر تاکید کرد.

انتهای پیام/گ

دیدار مسئولان با سرپرست فرمانداری حمیدیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.