افزایش حجم ۱۰برابری ورود خودرو به خیابان‌های حاشیه زاینده رود

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان توصیه کردبا افزایش ۱۰برابری حجم ورود خودرو در هسته مرکزی شهرو در حاشیه رودخانه زاینده رود شهروندان از ورود به هسته مرکزی اصفهان خودداری کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ ابوالقاسم چلمقانی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان اجرای طرح کارگاهی در شمال و جنوب پل خواجو را در افزایش حجم ترافیک موثر دانست و گفت: از زمان جاری شدن آب از نهم بهمن در زاینده رود اصفهان 50نیروی پلیس راهنمایی و رانندگی برای سهولت در رفت و آمد در حاشیه میدان خواجو، پل بزرگمهر و میدان انقلاب بر حجم تردد خودروها نظارت می کنند.

وی  به شهروندان اصفهانی توصیه کرد با توجه به اینکه ظرفیت و گنجایش معابر اطراف حاشیه زاینده رود تکمیل شده و قابلیت حجم ترافیک را ندارد از ورود به سمت هسته مرکزی شهر زاینده رود، توقف دوبله در حریم تقاطع ها و سرپیچ ها خودداری کنند.

سرهنگ چلمقانی همچنین از رانندگان خودروها خواست با رعایت فاصله در خیابان های اطراف حاشیه زاینده رود تردد و با پارک خودروهای خود در جای مناسب به روان شدن ترافیک کمک کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اصفهان افزود: همچنین شهروندان می توانند از پارکینگ های عمومی هتل پل، میدان انقلاب، کمال اسماعیل، مطهری، شمس آبادی، باغ گلدسته و چهارباغ بالای اصفهان استفاده کنند تا از حجم ترافیک کاسته شود.

در آخرین روز هفته مردم اصفهان و شهرهای اطراف برای لذت بردن از جریان چشم نواز و صدای ترنم آب به حاشیه زاینده رود آمدند.

 

انتهای پیام/م

 

افزایش تردد خودرو به خیابان‌های حاشیه زاینده رود 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.