سرخپوست اکران نشد

با اکران نشدن فیلم سرخپوست، تماشاگران شیرازی عصبانی سالن را ترک کردند.

هرج و مرج در جشنواره فیلم فجر شیرازبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، ساعت ۱۸ امروز قرار بود فیلم سرخپوست در تالار حافظ شیراز اکران شود که پس از گذشت یک ساعت و ۳۰ دقیقه معطلی مردم، این فیلم با مشکلات فنی مواجه شد و نتوانست به نمایش در آید.

این موضوع که با واکنش‌های تند تماشاگران حاضر در سالن مواجه شد موید این موضوع است که می‌بایستی پیش بینی این مسائل قبل از فروش بلیط به مخاطبین می‌شد و از طرفی ارسال فیلم‌ها که با کد‌های امنیتی برای مراکز استان‌ها ارسال می‌شود در دوره‌های پیشین جشنواره نیز مشکلاتی را به همراه داشته است.

خباز مدیر اجرایی هجدهمین جشنواره فیلم فجر شیراز در میان همهمه تماشاگران حاضر در تالار حافظ شیراز گفت:: با وجود تمامی تلاش‌ها ارسال فایل فیلم و کد‌های امنیتی از سوی دبیرخانه جشنواره تهران میسر نشد و إن شااله در تاریخ دیگری در طول جشنواره این سانس در نظر گرفته می‌شود تا مخاطبان هنر هفتم فیلم سرخپوست را ببینند.

پی اضافه کرد: در صورتی که گذاشتن مجدد فیلم سرخپوست در جدول جشنواره و دیدن آن برای تماشاگران مقدور نبود، وجه پرداختی به حساب آن‌ها باز گذرانده می‌شود.

سانس نخست جشنواره فیلم فجر در تالار حافظ تبعات سنگینی از جمله ناراحتی تماشاگران را در پی داشت تا شاید در روز‌های آینده جشنواره دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم و اتفاقات بهتری برای جشنواره فیلم فجر شیراز رقم بخورد.

انتهای پیام/ف

هرج و مرج در جشنواره فیلم فجر شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهتاب ارج
۲۰:۵۴ ۱۲ بهمن ۱۳۹۷
وای اره افتضاح‌ بود!!!
آخرین اخبار