رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان کهگیلویه خبرداد

توزیع ۵۳ تن گوشت قرمز در کهگیلویه ، چرام و لنده

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان کهگیلویه گفت: بیش از ۵۳ تن گوشت قرمز در شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  سید یاسین علویان رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان کهگیلویه گفت: در ماه‌های اخیر شاهد گرانی برخی کالا‌های پر مصرف مردم از جمله گوشت قرمز و مرغ هستیم که این مسئله سبب ایجاد فشار بر مردم شده است.

وی با اشاره به اینکه گرانی کالا‌های اساسی مردم سبب پایین آمدن قدرت خرید آنان شده است، عنوان کرد: در این زمینه مردم ناراضی‌اند و باید مسئولان و متولیان امر با تعامل با بخش خصوصی و تولید کنندگان تدبیری چاره کنند.

علویان ابراز کرد: در ماه‌های اخیر با تصمیم ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه وبویراحمد برای برقراری تعادل در بازار از خارج از کشور گوشت قرمز مورد نیاز مردم را وارد کردند.

وی بیان کرد: ۵۳ تن گوشت قرمز به قیمت ۲۹ هزار تومان و ۲ تن و ۵۰۰ کیلو گرم گوشت گوسفندی گرم به قیمت ۳۸ هزار تومان در سه شهرستان کهگیلویه، چرام و لنده توزیع شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان کهگیلویه قدرت خرید مردمبرای تهیه برنج و شکر به عنوان مهم‌ترین و پر مصرف‌ترین سبد کالای مصرفی خانوار‌ها را ضعیف دانست و افزود: در این چند ماه اخیر ۲۰ تن برنج تایلندی و سون استار به قیمت ۴ هزار و ۵۰۰ تومان و همچنین ۲۰ تن شکر به قیمت ۳ هزار و ۵۰۰ تومان توزیع شده است.

انتهای پیام/غ

 تنظیم بازار گوشت در کهگیلویه

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.