ابوترابی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

صدور کارت‌های ملی هوشمند تولید داخل از پایان بهمن ماه

سخنگوی سازمان ثبت احوال از صدور کارت‌های ملی هوشمند تولید داخل از پایان بهمن ماه خبر داد.

سیف الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صدور کارت‌های ملی هوشمند تولید داخل اظهار کرد: اعمال تحریم‌ها علیه ایران، مشکلاتی را در صدور کارت‌های ملی هوشمند برای ما ایجاد کرد، برهمین اساس مقرر شد تا با استفاده از توان متخصصان داخلی این کارت ها را تولید کنیم.

وی با بیان اینکه تولید کارت‌های ملی هوشمند داخلی دست سازمان ثبت احوال نیست، افزود: بر اساس توافق ما با چاپخانه ایران قرار بود در آبان ماه این کارت ها تولید و صادر شوند، اما به دلایلی این کار به تعویق افتاد و بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی چاپخانه ایران اعلام کرده که صدور کارت ها از پایان بهمن ماه آغاز خواهد شد.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور تصریح کرد:  بعد از تولید کارت‌های ملی هوشمند آماده توزیع کارت‌ها در میان افرادی که ثبت نام کرده‌، اما کارت خود را دریافت نکرده‌اند، هستیم.


بیشتر بخوانید: سریال کارت‌های ملی قدیمی باطل می‌شوند


ابوترابی با اشاره به اینکه بیش از ۴۷ میلیون نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: بیش از ۴۴ میلیون کارت صادر شده است.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: افرادی که اعتبار کارت‌های ملی قدیم آن‌ها پایان سال به اتمام می‌رسد، طی یک ماه و نیم باقی مانده نسبت به ثبت نام در دفاتر ثبت احوال اقدام کنند و محدودیتی در ثبت نام و ارائه کارت نداریم.

انتهای پیام/

زمان صدور کارت‌های ملی هوشمند تولید داخل اعلام شد

برچسب ها: ثبت احوال ، شناسنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۷
اداره ثبت احوال باید حداقل به مدت یک سال دیگر کارت های قدیمی ملی را (تمدید) نماید تا بتواند پاسخگوی مردم باشد . وقتی پس از چندین بار که مراجعه به مراکز شان می نماییم انها می گویند معلوم نیست که چه زمانی کارت ملی جدید را صادر بکنند پس چرا دارند مردم را همه جوره در فشار و استرس و تنگنا قرار می دهند ؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار