به برکت انقلاب اسلامی؛ ایران در قله‌های عزت و سربلندی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:به برکت انقلاب اسلامی ایران در قله‌های عزت و سربلندی است .

به برکت انقلاب اسلامی ایران در قله‌های عزت و سربلندی استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حجت الاسلام و المسلمین خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در مراسم گلبانگ انقلاب اسلامی  که در دبیرستان شهدا‌ی زنجان برگزار شد در جمع دانش آموزان گفت: ملتی سرپا و قدرتمند است که هویت‌های تاریخی وفرهنگی خود را حفظ کند.
 
حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود :قیام امام که ازسال ۴۲ آغاز شد و در ۵۷ به پیروزی رسید تنها به پشتوانه مردم بود وهیچ حامی خارجی بلوک غرب وشرق نداشت.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در مقابل انواع دسیسه‌ها و تحریم و تهدید‌ها توانسته به موفقیت‌های بزرگی دست یابد تصریح کرد: وظیفه دانش آموزان ایرانی که آینده سازان ایران اسلامی هستند این است که در سنگر علم و دانش تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه رشد علمی ایران در دنیا بالاست، گفت: موفقیت‌های مختلف در عرصه‌های علمی، توسعه، بهداشتی و درمانی در شرایطی حاصل شد که در تحریم اقتصادی قرار داشتیم.  
 
محمدی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان هم با گرامیداشت آغاز ایام الله دهه فجر گفت:به برکت انقلاب اسلامی ایران در قله‌های عزت و سربلندی است و چهلمین سالگرد پیروزی ان را با یاد و خاطره هاامام و شهدان جشن می گیریم.

وی افرود: قبل از انقلاب ۷۵۰ آموزشگاه در مقطع متوسطه راهنمایی و ابتدایی در استان داشتیم که امروزه به ۲ و هزار و ۲۰۰ آموزشگاه در دورترین نقاط استان فعالیت می کنند.

محمدی تصریح کرد: در قبل از انقلاب ۹۹ درصد معلمان دیپلم بودند که امروز بیش از ۱۴ هزار از معلمان کارشناسی، ارشد ودکتری هستند.
  
انتهای پیام/ن
 

جشن انقلاب در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.