ترامپ: من هدف تحقیقات مولر نیستم

رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد معاون دادستان کل به او گفته که هدف تحقیقات بازرس ویژه پرونده مداخله ادعایی روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ نیست.

ترامپ: رزنستاین به من گفت که هدف تحقیقات مولر نیستمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر با رد تحقیقات رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده مداخله ادعایی روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶، درباره دستیاران و عوامل ستاد انتخاباتی خود گفت که راد رزنستاین، معاون دادستان کل به او گفته که هدف تحقیقات مولر نیست.

رئیس جمهور آمریکا گفت: راد به من گفت که من هدف تحقیقات مولر نیستم.

ترامپ با یادآوری اینکه او مستقیما با روزنستاین صحبت نکرده است گفت که به او گفته شده که هدف تحقیقات مولر او نیست.

رئیس جمهور آمریکا بار‌ها با انتقاد از تحقیقات رابرت مولر، آن را «تعقیب توهمات» نامیده است. او همچنین تاکید دارد که هیچگونه تبانی میان ستاد انتخاباتی او و روسیه صورت نگرفته است. 

پیش از این شبکه ان. بی. سی آمریکا به نقل از منابع آگاه گزارش داد که تحقیقات رابرت مولر در مراحل پایانی است و انتظار می‌رود او از اواسط فوریه به بعد، نتیجه تحقیقات را در گزارشی محرمانه به دادستان کل آمریکا ارائه کند.

مولر در تلاش است در تحقیقاتش به این سوال پاسخ دهد که آیا تیم انتخاباتی رئیس‌جمهور کنونی آمریکا پیش از انتخابات با روسیه یا دولت‌های خارجی دیگر تبانی کرده است یا خیر. ترامپ همچنین با این اتهام روبروست که با اخراج جیمز کومی، رئیس وقت پلیس فدرال آمریکا (اف. بی. آی) از اجرای قانون و پیشرفت تحقیقاتی که آن زمان در مورد ادعای دخالت روسیه در انتخابات در جریان بود، جلوگیری کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار