سالن ورزشی امیرآباد بوکان کلنگ زنی شد

پروژه احداث سالن ورزشی محله امیرآباد شهر بوکان، صبح امروز با حضور معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، صبح امروز (شنبه) همزمان با آغاز برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پروژه احداث سالن ورزشی محله امیرآباد شهر بوکان با حضور معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان غربی، عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان، مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، کلنگ زنی شد.

در حاشیه این مراسم جمال خسروی فرماندار بوکان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، با اعلام اینکه این پروژه توسط ستاد بازآفرینی اجرا می‌شود گفت: با توجه به کمبود فضا‌های ورزشی در سطح این شهرستان، در تلاش هستیم که با احداث مکان‌های ورزشی جدید بلاخص در مناطق حاشیه‌ی شهر، این کمبود را جبران کنیم.

در این مراسم محمد قسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ورزش عامل پیش گیرنده آسیب‌های اجتماعی جامعه محسوب می‌شود، اظهار داشت: با ایجاد فضا‌های ورزشی، باید زمینه تعالی جسمی و روحی جوانان را با همت کلیه‌ی مسئولین فراهم کنیم.

وی در پایان از خانواده خیّر ایلخانی زاده برای اهدای زمین این پروژه تشکر و قدردانی کرد.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر سر جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجرپذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.

این شهرستان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد، ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا‌ها می‌باشند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین شهرستان پر جمعیت آذربایحان غربی است.
 
انتهای پیام/م
 

کلنگ زنی پروژه ورزشی در بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.