نمایشگاه مردمی سرو ۴۰ ساله در بجنورد برپا شد

نمایشگاه مردمی دستاورد‌های چهل سالگی انقلاب با عنوان «سرو چهل ساله» جمعه شب در فرهنگسرای شهروند بجنورد گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی نماینده ، ولی فقیه در خراسان شمالی جمعه شب در آیین گشایش نمایشگاه سرو چهل ساله در بجنورد گفت: پس از انقلاب تلاش‌های زیادی برای خدمت به مردم انجام شده و وقتی دستاورد‌های این چهار دهه را با قبل مقایسه می‌کنیم متوجه جهش شگرفی در زمینه رشد و توسعه می‌شویم.

وی افزود: این دستاورد‌ها باید برای مردم تبیین شود و بازگویی خدمات انقلاب اسلامی برای نسل جوان اهمیت ویژه‌ای دارد.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه اتفاقات خوب این چهل سال باید دیده شود، گفت: امام (ره) بار‌ها به دست اندرکاران کشور می‌گفتند هرکاری برای خدمت به مردم می‌کنید، برای مردم بازگو کنید.

وی بیان کرد: برگزاری نمایشگاه  دستاورد های انقلاب می‌تواند بستری برای معرفی کارنامه سیاه پهلوی ، دستاورد‌های انقلاب اسلامی و آینده انقلاب اسلامی به عموم جامعه به ویژه قشر جوان جامعه باشد.

نمایشگاه یادشده تا ۲۲ بهمن در محل فرهنگسرای شهروند شهرداری بجنورد برپا خواهد بود و علاقه مندان می‌توانند هر روز از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ و در نوبت عصر ۱۲ تا ۱۴ از نمایشگاه بازدید کنند.

گفتنی است: دستاورد‌های چهل ساله انقلاب در بخش‌های عمرانی ، اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی این نمایشگاه معرفی شده است.

انتهای پیام / ب 

برپایی نمایشگاه سرو در بجنورد

برچسب ها: نمایشگاه ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.