رئیس سازمان صمت اردبیل:

۸۰ درصد واحد‌های تولیدی اردبیل در شهرک‌های صنعتی قرار دارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ۸۰ درصد واحد‌های تولیدی استان اردبیل در شهرک‌های صنعتی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حامد عاملی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در چهل و یکمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل افزود: با توجه به اینکه ۸۰ درصد واحد‌های تولیدی استان اردبیل در داخل شهرک‌های صنعتی قرار دارد ضرورت دارد این مجموعه با تسهیل شرایط، فضایی را فراهم کند تا کارآفرینان با دغدغه کمتر و اطمینان خاطر بیشتر به تولید خود ادامه دهند.

وی اظهار کرد: در جلسه امروز پرونده ۱۰ واحد تولیدی که در سالجاری با مشکل بانکی، بیمه‌ای و یا عدم همراهی مسئولان استانی روبرو بودند مطرح شد که در تک تک موارد سعی بر این بوده تا به نفع سرمایه‌گذاران و کارآفرینان مصوبات نوشته شده و زمینه اجرای آن‌ها در کوتاهترین فاصله زمانی فراهم آید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: با تدبیر استاندار اردبیل و دادستان از شهرک‌های صنعتی، بانک‌ها و بیمه‌ها خواسته شد تا با تسهیل قوانین، مقررات و شرایط حمایت همه‌جانبه را از صاحبان تولید انجام دهند.

وی بیان کرد: مشکل واحد‌های تولیدی و صنعتی استان با شهرک‌های صنعتی، بانک صنعت و معدن، بانک سپه، بیمه تامین اجتماعی و ... مطرح و تصمیمات مناسب و به نفع سرمایه‌گذاران گرفته شد.

انتهای پیام/ح

رفع مشکل واحدهای تولیدی در اردبیل

برچسب ها: واحد تولیدی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.