سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در منطقه آزاد اروند، شامگاه گذشته همزمان با سراسر کشور درمحل سینما مهر آبادان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در منطقه آزاد اروندکه از شامگاه گذشته (جمعه ۱۲ بهمن) همزمان با سراسر کشور درمحل سینما مهر آبادان آغاز به کار کرده است تا ۲۲ بهمن ماه جاری ادامه خواهد داشت.

در این جشنواره ۱۴ فیلم منتخب به نمایش در می‌آید، در بخش کودک و نوجوان نیز ۵ فیلم برای نمایش جهت سنین کودکان و نوجوانان مدارس مناطق کم برخوردار و محروم پخش می‌شود.

در همین راستا، فیلم های؛ «بنفشه آفریقایی» به کارگردانی خانم "منا زند حقیقی "، «روز‌های نارنجی» به کارگردانی "آرش لاهوتی"، «آشفتگی» به کارگردانی فریدون جیرانی، «پالتوی شتری» به کارگردانی محمدعلی میرزایی، «تیغ و ترمه» به کارگردانی کیومرث پوراحمد، «حمال طلا» به کارگردانی تورج اصلانی، «درخونگاه» به کارگردانی سیاوش اسعدی، «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان، «خون خدا» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی، «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده، «سمفونی نهم» به کارگردانی محمدرضا هنرمند، «معکوس» به کارگردانی پولاد کیمیایی، «سرخ‌پوست» به کارگردانی نیما جاویدی و «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار در سینما مهر آبادان اکران می‌شوند.

فیلم‌های منتخب بخش مسابقه در چهار سانس در ساعت های١٥، ١٧:٣٠، ٢٠، ٢٢:٣٠ در سینما مهر برای علاقه‌مندان فیلم اکران می‌شود.

پیش فروش فیلم‌های منتخب سی و هفتمین جشنواره بین المللی فجر در اروند از ساعت ٢٢ روزچهارشنبه ١٠ بهمن ماه جاری آغاز شده است.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت سینما تیکت فیلم‌های مورد نظر خود را تهیه کنند.

انتهای پیام/ د

جشنواره فیلم فجر در منطقه آزاد اروند

برچسب ها: جشنواره ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.