مجموعه ورزشی خلیج فارس با حضور معصومه ابتکار در عسلویه گشایش یافت.

مجموعه ورزشی خلیج فارس در عسلویه افتتاح شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، مجموعه چند منظوره ورزشی ورزشی خلیج فارس در دومین روز از دهه فجر با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در عسلویه به بهره برداری رسید.

این مجموعه شامل ۳ سالن ورزشی و ساختمان اداری در مجموع به مساحت دو هزار و ۸۸۴ مترمربع و محوطه سازی به مساحت دو هزار و ۱۶۶ متر مربع است.

برای ساخت این مجموعه ورزشی ۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در مراسم افتتاح این مجموعه ورزشی گفت: در دهه فجر امسال ۱۹ طرح ورزشی در استان افتتاح یا اجرای آن آغاز می‌شود.

احمد بهروزیان‌فرد افزود: در استان بوشهر تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی فقط سه فضای ورزشی در استان وجود داشت، ولی اکنون این فضا‌ها به صورت چشمگیری در حال گسترش است.

وی ادامه داد: سرانه ورزشی استان بوشهر تا ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید ۰.۶۴ مترمربع بود که با تلاش‌های صورت گرفته به ۱.۱۴ مترمربع رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد: از پارسال تاکنون میانگین هر ماه دو طرح ورزشی در استان بوشهر افتتاح کرده‌ایم که نقش مهمی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی و استفاده مردم استان از این فضا‌ها دارد.

بهروزیان فرد با اشاره به اینکه از دهه فجر پارسال تاکنون ۴۰ فضای ورزشی در استان بوشهر به بهره‌برداری رسیده است، یادآور شد: در دهه فجر امسال ۱۲ طرح ورزشی با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح، و اجرای هفت طرح ورزشی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ک

افتتاح مجموعه ورزشی خلیج فارس در عسلویه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.