همزمان با دهه فجر

ویزیت رایگان در روستاهای شهرستان نهاوند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند گفت: همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) گروه های بسیج جامعه پزشکی در تعدادی روستاهای نهاوند حضور پیدا کردند و مردم را ویزیت رایگان کردند.

ویزیت رایگان در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روستاهای نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر مومنعلی دارابی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند اظهار داشت: به مناسبت ورود به  چهلمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی تیم بسیج جامعه در روستای عنبرقنبرنهاوند  حضور پیدا کردند و انواع خدمات بهداشتی و سلامتی را به مردم این روستا ارائه دادند.

وی گفت : در راستای خدمت رسانی به روستاهای کمتر توسعه یافته و مردم شریف منطقه و ارتقاء سلامتی مردم خصوصا" جمعیت هدف ؛ تیم پزشکی و دندان پزشکی  بسیج جامعه پزشکی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ؛خدمات رایگان پزشکی ؛ دندانپزشکی و دارویی به مردم شریف عنبرقنبر ارائه نمودند  .

دکتردارابی افزود: اعضای تیم اعزامی بهداشت و درمان شهرستان نهاوند و بسیج جامعه پزشکی این شبکه شامل؛ پزشک عمومی، ماما، دندانپزشکی، بهورز، دارویار و پرستار می باشد که کار خدمات رسانی را از سالروز فرار شاه در ۲۶ دیماه آغاز کردند و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان  نهاوند خبر از جابجایی و شروع بکارکلینک تخصصی امام خمینی (ره) نهاوندخبردادو گفت: این درمانگاه باهزینه ای بالغ بر ۴ میلیارد تومان در سه طبقه و زیربنای ۲هزارمترمربع ساخته شده است.

وی بیان کرد: این مجموعه درمانی دارای بخش های تخصصی (پوست و مو ؛ گوش وحلق و بینی ؛ داخلی مغزو اعصاب ؛ اعصاب وروان ؛ زنان ؛ داخلی ؛ ارتوپدی ؛ عفونی ؛ قلب ؛ کلیه و مجاری ادراری ؛ جراحی مغز و اعصاب ) می باشد.

دارابی افزود؛ با پیگیریهای انجام شده و مساعدت ریاست محترم دانشگاه ؛ شهرستان نهاوند برای اولین باردارای  جراح مغز واعصاب شد و امیدواریم با حضور این تخصص در آینده نزدیک از اعزام های خارج ازشهرستان کاهش بدهیم .

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند اظهار داشت: با توجه به فضای مناسب این مرکز تخصصی  تلاش کردیم که خدمات سونوگرافی ؛ چشم پزشکی ؛ دندانپزشکی و غیره را در این مرکز راه اندازی کنیم این مرکز تخصصی در دهه مبارک فجر رسما توسط مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح خواهدشد.

انتهای پیام/س

در سالگرد پیروزی انقلاب تعدادی از روستاهای نهاوند ویزیت رایگان شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.