افتتاح پروژه ساختمان ورودی معبد آناهیتا

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کنگاور گفت : پروژه ساختمان ورودی معبد آناهیتا، فردا (۱۴ بهمن) افتتاح می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فاطمه خدادادی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کنگاور با اشاره به کلنگ‌زنی این پروژه در بهار سال گذشته، گفت : برای احداث این پروژه جمعا یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

وی گفت : ساختمان ورودی معبد آناهیتا در مساحت ۵۰۰ مترمربع شامل اتاق معرفی، غرفه صنایع دستی، اتاق راهنما، غرفه بلیط فروشی، کافی شاپ، نمازخانه و سرویس بهداشتی است.

رئیس اداره میراث فرهنگی کنگاور افزود: همچنین پروژه نورپردازی و نصب دوربین در محوطه معبد نیز ازدیگر اقداماتی است که در حال انجام آن هستیم.

وی در ادامه بااشاره به بازدید هفت هزار و ۱۹۵ نفر از محوطه معبد آناهیتا طی ۱۰ ماهه امسال، عنوان کرد: این آمار نسبت به مشابه سال قبل ۲۰ رصد رشد نشان می‌دهد.

خدادادی همچنین در خصوص آمار بازدیدکنندگان خارجی معبد نیز اعلام کرد: در این مدت ۷۳۹ گردشگر خارجی از معبد بازدید داشته اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۵ درصد کاهش دارد .

 

 

انتهای پیام/د

اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای افتتاح ساختمان معبد آناهیتا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار