دستگیری ۲ سارق سربزنگاه

با سرعت عمل پلیس شهرستان ایرانشهر ۲ سارق لحظاتی پس از سرقت دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ محمود سعادتی فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: عصر روز گذشته یک فقره سرقت در خیابان شهید آبسالان اعلام و بلافاصله تیم گشت کلانتری ۱۱ که در همان محدوده در حال گشت زنی بود به محل اعزام شد.

وی افزود: با حضور تیم گشت در محل مالباخته که جوانی ۳۰ ساله هراسان به عوامل انتظامی مراجعه و اعلام داشت که ۶ جوان موتورسوار با سه دستگاه موتورسیکلت جلوی او را گرفته و با تهدید سلاح گرم تلفن همراهش را به همراه مقادیری وجه نقد زورگیری کرده است.

سرهنگ سعادتی تصریح کرد: در همین هنگام ۴ نفر از سارقان که در همان محدوده پرسه می‌زدند توسط مالباخته شناسایی و بلافاصله عوامل انتظامی وارد عمل شدند که راکب یکی از موتورسیکلت‌ها به سمت عوامل انتظامی تیراندازی و از محل متواری شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر بیان کرد: عوامل گشت ضمن اعلام موضوع به مرکز پیام به تعقیب سارقان پرداختند و پس از دقایقی ۲ نفر از آنان را که ۱۷ و ۱۹ سال سن دارند را دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده در مواجهه حضوری با مالباخته شناسایی که تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای متواری این باند با توجه به سرنخ‌های بدست آمده با هماهنگی قضائی ادامه دارد.

انتهای پیام/پ

شناسای باند سرقت در سیستان و بلوچستان

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار