همزمان با دهه فجر؛

افتتاح دو بخش جدید بیمارستان شهید بهشتی شیراز

دو بخش جدید بیمارستان شهید بهشتی شیراز به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالکریم نباتی مدیرکل تامین اجتماعی استان فارس در مراسم افتتاح، گفت: این بخش‌ها شامل بخش سی سی یو و پست سی سی یو این بیمارستان با ۷۰۰ متر مربع زیر بنا است.

وی افزود: چند ماه قبل تجهیزات جدید برای این دو بخش خریداری و نصب شد.

نباتی ادامه داد: جمع اعتبارات برای ساخت و نوسازی این بیمارستان حدود ۱۸ میلیارد تومان است.

وی اظهار داشت: بیمارستان شهید بهشتی شیراز از بیمارستان‌های قدیمی شیراز است که با توجه به قدمت نیاز به بازسازی کامل همه بخش‌ها دارد و تاکنون ۶۰ درصد آن بازسازی شده است.

مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان فارس در ادامه با اشاره به تعداد بیمه شدگان استان فارس یادآور شد: در استان فارس حدود ۲ میلیون و ۱۸۵ هزار نفر بیمه هستند و ۷۳۴ هزار نفر بیمه شدگان اصلی و حدود ۱۴۷ هزار خانوار بیمه هستند و در ماه ۲۲۰ میلیارد تومان حق بیمه پرداخت می‌شود.

نباتی با اشاره به دیر کرد منابع مالی بیمه تامین اجتماعی ادامه داد: اگر این منابع تامین نشود، قطعا امنیت اجتماعی به خطر میافتد.

وی با اشاره به درآمد پایدار تامین اجتماعی گفت: ما در برنامه توسعه ششم پیشنهاد داده ایم که برای درآمد پایدار و پرداخت مطالبات بیمه تامین اجتماعی درصدی از فروش نفت یا درصدی از صرفه جویی یارانه‌ها به تامین اجتماعی اختصاص داده شود و این پیشنهاد هنوز درحال بررسی است.

نباتی با اشاره به بیمه کارگری نیز افزود: در استان فارس بالغ بر ۶۰ هزار کارگر ساختمانی تحت پوشش بیمه قرار گرفته است.

وی با اشاره به تعهدات بیمه‌ای نیز افزود: تعهدات کوتاه مدت بیمه ماهیانه حدود ۸ میلیارد تومان پرداخت می‌شود.

مدیر کل تامین اجتماعی فارس ادامه داد: در بیمه بیکاری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان ماهیانه حق بیمه پرداخت می‌شود.

نباتی با اشاره به راه اندازی بخش IT بیمه تامین اجتماعی گفت: در گذشته همه ارائه خدمات بیمه به طور حضوری بود، اما امروزه با راه اندازی بخش آی تی شهروندان می‌توانند برای پراخت حق بیمه خود، ثبت نام بیمه و تعویض دفترچه بیمه خود به صورت غیر حضوری انجام دهند.
انتهای پیام/م

افتتاح بخش سی سی یو بیمارستان شهید بهشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار