عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

نظرات کارشناسانه برای تغییر قیمت بنزین وجود ندارد

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس با اشاره به رأی نیاوردن پیشنهاد تغییر قیمت بنزین در سال آینده گفت: بسیاری از مشکلات کشور به تحریم ارتباط ندارد و باید مدیران تلاش خود را بیشتر کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،علی قربانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس،ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان شمالی با اشاره به برخی اقدامات در کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت کرد: در جلسات گذشته کمیسیون تلفیق قریب به ۱۰ پیشنهاد برای تغییرات قیمت بنزین ارائه شد، اما هیچ‌کدام رأی نیاورد.

وی علت این موضوع را، نبود ارائه نظر‌های کارشناسانه برای تغییر قیمت بنزین دانست و افزود: می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب اقدامات لازم را در راستای تغییرات قیمت‌ها و اجرای کامل هدفمندسازی یارانه‌ها انجام داد.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه مجلس شورای اسلامی معافیت مالیاتی در کشور را بالغ‌بر ۵۰ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: اکنون تمرکز برای دریافت مالیات از کارمندان و اقشار کم‌درآمد کشور است درحالی‌که مالیات‌های بسیاری از منابع مختلف می‌توان تأمین کرد تا درآمد‌های بودجه‌ای کشور افزایش پیدا کند.

وی همچنین از کاهش یک‌میلیون بشکه‌ای نفت در سال آینده خبر داد و تصریح کرد: دولت و مجلس باید با اتخاذ تصمیمات شجاعانه کشور را، از مشکلات نجات دهند هرچند که امکان رأی آوری آنان در انتخابات را کاهش دهد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی همچنین از نبود تخصیص کامل اعتبارات توازن منطقه‌ای به خراسان شمالی نیز گفت : از مجموع ۶۰۰ میلیارد اعتبارات در خراسان شمالی، ۳۰۰ میلیارد تومان آن به‌صورت اعتبارات در بخش توازن منطقه‌ای بوده که متأسفانه تاکنون ۱۳ درصد آن به استان تزریق‌شده است.

وی در انتها با اشاره به دعوت از رئیس‌جمهور برای حضور در افتتاحیه کارخانه شمش آلومینای جاجرم تصریح کرد: خیلی از مشکلات به تحریم ارتباطی ندارد و مدیران آنچه که از دستشان برمی‌آید برای مردم باید انجام دهند.

 

انتهای پیام/ت

مخالفت مجلس با تغییر قیمت بنزین در سال آینده

برچسب ها: مجلس ، قیمت نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.