دشمن به دنبال کم‎رنگ کردن موفقیت‌های نظام اسلامی است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن به دنبال کم‎رنگ کردن موفقیت‌های نظام اسلامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری، امروز شنبه ۱۳ بهمن ۹۷ همزمان دومین روز از دهه فجر و در آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی و موفقیت‌های مدارس ناحیه ۲ شهرکرد اظهار داشت: دشمن با هدف قرار دادن کمبود‌ها و مشکلات موجود از جمله اشتغال و معیشت، به دنبال پر رنگ جلوه دادن کاستی‌ها و کم‎رنگ کردن تلاش‌ها و موفقیت‌های نظام اسلامی است.

وی گفت: استکبار جهانی در پی ایجاد اشتغال و تأمین رفاه برای ملت ایران نیست، بلکه می‌خواهد از این کاستی‎ها، برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی استفاده کند.

عباسی افزود: دشمن با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و تحریم ها، درصدد ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم و کشاندن آن‌ها به خیابان‎هاست، اما مردم از برکت خون شهدا و ایثارگران، همواره برای دفاع از نظام، آماده و در صحنه هستند.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی دانش آموزان اضافه کرد: اتکا به توان و دانش نخبگان در همه عرصه‌ها، تحریم‌های استکبار را بی اثر می‎کند.

نمایشگاه توانمندی و موفقیت‌های مدارس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ شهرکرد با موضوع حمایت از کالای ایرانی و در قالب ۲۵ غرفه، تا پایان دهه مبارک فجر، در مدرسه نمونه دولتی علامه طباطبایی شهرکرد دایر است.

انتهای پیام/ش

نمایشگاه توانمندی و موفقیت‌های دانش آموزی در شهرکرد

برچسب ها: دهه فجر ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.