جزییاتی تازه از تیراندازی تروریست‌های به صبحگاه نیرو‌های سپاه در نیکشهر

دادستان نیکشهر از آخرین جزییات حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به یکی از واحد‌های سپاه در شهر نیکشهر خبر داد.

جزییاتی تازه از تیراندازی تروریست‌های به صبحگاه نیرو‌های سپاه در نیکشهرگل محمدی دادستان نیکشهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، صبح امروز ۳ فرد مسلح با هدف حمله به مقر سپاه نیکشهر خود را به پشت دیوار‌های محافظتی این محل میرسانند که در ادامه دو تن از تروریست‌ها با استفاده از سکویی از قبل تهیه شده از دیوار عبور کرده و با پوشش لباس نظامی وارد ناحیه مقاومت سپاه نیکشهر می‌شوند.

این دو تروریست مسلح با بهره گیری از لباس نظامی خود را به صبحگاه مشترک سپاه نزدیک کرده و پس از سنگر گرفتن اقدام به تیراندازی به سوی حاضران در محل می‌کنند که در این حادثه یک تن شهید و شش نفر هم مصدوم می‌شوند که متاسفانه حال دو تن از زخمی‌های این حادثه تروریستی وخیم گزارش شده است که برای ادامه درمان به مرکز استان اعزام شده اند.


بیشتر بخوانید:حمله گروهک تروریستی جیش الظلم در نیکشهر


پاسداران و نیرو‌های حاضر در منطقه بلافاصله با تروریست‌ها درگیر می‌شوند و تروریست‌ها پس از اینکه می‌بینند زیر آتش سنگین نیرو‌های انقلابی قرار دارند با برجا گذاشتن مهمات و سلاح‌های خود از محل متواری می‌شوند.

دو تروریست مسلح در ادامه به سرعت خود را به خودروی سواری که از قبل توسط فرد سوم آماده شده بود می‌رسانند و از محل متواری می‌شوند.

از تروریست‌ها اقلامی، چون تعدادی نارنجک، دو جلیقه انفجاری، مقادیر زیادی فشنگ و اسلحه کلاش و کلت برجا مانده و با توجه به اقلام به جامانده این افراد به زودی دستگیر خواهند شد.

انتهای پیام/ف

آخرین اخبار از از تیراندازی تروریست‌های به صبحگاه نیرو‌های سپاه در نیکشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
مر گبر تروریست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۱۴ بهمن ۱۳۹۷
مطمئن باشند به هر سوراخی که بروند به دام می افتند همانطور که ریگی به دام افتاد. مرگ بر ضد ولایت فقیه، درود بر رزمندگان اسلام ،سلام بر شهیدان
آخرین اخبار