هفته بیست و پنجم لیگ جزیره؛

پیروزی پرگل چلسی با باز شدن پای هیگواین به گلزنی/ تساوی برایتون در غیاب جهانبخش

در ادامه دیدار‌های هفته بیست و پنجم لیگ جزیره، از ساعت ۱۸:۳۰، پنج دیدار همزمان برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های هفته بیست و پنجم لیگ جزیره، از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه، پنج دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین بازی تیم چلسی میزبان هادرزفیلد بود که با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی رسید.

در این مسابقه گونزالو هیگواین مهاجم جدید و آرژانتینی چلسی در دومین مسابقه با پیراهن این تیم پایش به گلزنی باز شد و در دقایق ۱۶ و ۶۹ گل‌های نخست و چهارم تیمش را به ثمر رساند. گل‌های دیگر آبی‌های لندن را ادن هازارد ۴۵ (پنالتی) و ۶۶ و داوید لوئیز ۸۶ زدند.

چلسی با این پیروزی ۵۰ امتیازی شد و در رتبه چهارم قرار دارد. هادرزفیلد نیز با ۱۱ امتیاز قعرنشین است.

در دیگر مسابقه مهم، تیم برایتون در شبی که پس از مدت‌ها علیرضا جهانبخش را روی نیمکت خود داشت، میزبان واتفورد بود که با تساوی بدون گل متوقف شد. جهانبخش در این مسابقه فرصت حضور در بازی را پیدا نکرد. ملی پوش ایرانی برایتون از هفته یازدهم لیگ جزیره تاکنون به دلیل مصدومیت و سپس حضور در جام ملت‌های آسیا، برای برایتون به میدان نرفته است.

در دیگر بازی، اورتون در خانه با نتیجه ۳ بر یک ولورهمپتون مقابل ولورهمپتون تن به شکست داد و برای دهمین بار در این فصل باخت. برنلی در خانه مقابل ساوتهمپتون یک بر یک مساوی کرد و کریستال پالاس هم مقابل میهمانش فولام با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید.


بیشتر بخوانید:

ناکامی تیم لیگ برتری در جذب بازیکن +عکس

بورنموث ۴ - چلسی ۰/ پاقدم بد هیگواین برای آبی‌های لندن

هموطن مسی آبی پوش شد


انتهای پیام/

نتایج هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار