فوتسالیست های قمی پولدار می‌شوند

بنا بر گفته مسئولان ورزش استان قم، مطالبات مالی بازیکنان تیم فوتسال سوهان محمد سیما برطرف خواهد شد.

بازیکنان تیم قم پولدار می شوند!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتسال محمد سیمای قم که چند وقتی است به دلیل مشکلات مالی اش، بازیکنان و کادر فنی تیم را دچار چالش کرده است، پیش از برگزاری بازی برگشت مرحله پلی آف لیگ فوتسال با تیم فرش آرای مشهد، از طرف امیرآبادی نماینده مجلس شورای اسلامی شهر قم وعده وعید های زیادی دریافت کرد.

اعتراضات اخیر بازیکنان تیم محمد سیمای قم در چند وقت اخیر تا حدی کارساز بود که باعث شد مسئولان ورزشی کشور به شکل جدی ورود کنند و به دغدغه بازیکنان و کادر فنی جواب دهند.

طبق گفته علی مسعودی سرپرست باشگاه سوهان به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و کریم بهرامی رئیس هیئت فوتسال این استان در حال رایزنی هستند تا کمک های مالی را با شروع این هفته به حساب این باشگاه قمی واریز کنند تا بازیکنان برای کسب سهمیه آسیایی با روحیه بالاتری پا به میدان بگذارند. 

امیرآبادی با پیگیری ها و هماهنگی های شخصی خود از مسئولان استان خواسته بود تا به مشکلات این تیم لیگ برتری و پرهوادار رسیدگی شود.

وی به همراه عبدالحمید احمدی معاون توسعه ورزش‌های همگانی وزارت ورزش به سمت رختکن تیم سوهان محمد سیما روانه شد و وعده ۱۰۰ میلیون تومان از سوی معاون وزیر ورزش و جوانان، ۱۰۰ میلیون از سوی اداره ورزش و جوانان قم و ۱۵۰ میلیون از طرف بخش خصوصی که نامش هنوز فاش نشده است (جمعا ۳۵۰ میلیون تومان) به بازیکنان داد و دستور داد تا هرچه سریع‌تر این اتفاق صورت گیرد.

تیم محمد سیمای قم با درخشش بازیکنانش طی ۲ بازی اخیر خود مقابل فرش آرای مشهد پیروز شد و به جمع ۴ تیم برتر مرحله پلی آف لیگ فوتسال راه پیدا کرد.


بیشتر بخوانید:

اعلام زمان اعزام ملی پوشان فوتسال ایران به اردوی صربستان

حفظ جایگاه سومی تیم فوتسال نریمان بندرعباس

اولین پلی آف درتاریخ فوتسال بانوان


انتهای پیام/

مشکلات مالی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم حل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار