سرهنگ نادربیگی خبر داد

کشف ۳۰ میلیارد ریال انواع داروی قاچاق در البرز

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از کشف ۳۰ میلیارد ریال انواع داروی قاچاق در ۲ انبار در خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز اظهار کرد: در پی کنترل انبار‌های نگهداری کالا و به منظور پیشگیری از دپو کالای قاچاق، مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این استان از وجود یک انبار نگهداری دارو به صورت قاچاق در شهرستان ساوجبلاغ مطلع و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله اکیپی از مأموران این اداره به همراه عوامل تعزیرات حکومتی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از انبار مذکور مقادیر زیادی دارو به ارزش ۴ میلیارد ریال کشف و در این رابطه ۲ نفر دستگیر شدند.

سرهنگ نادربیگی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های تکمیلی اذعان داشتند که انبار اصلی نگهداری دارو‌های قاچاق در کرج است که بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۲۶ میلیارد ریال انواع دارو قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه ارزش کالای کشف شده در مجموع ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: تلاش برای دستگیری سایر عوامل این پرونده ادامه دارد.

سرهنگ نادربیگی ضمن اشاره به کشف بیش از یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق از ابتدای سال جاری در استان البرز گفت: طرح برخورد با کالای قاچاق در این استان با جدیت ادامه دارد.

انتهای پیام/

کشف و ضبط ۳۰ میلیارد ریال انواع داروی قاچاق از ۲ انبار در استان البرز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار