کمک‌ هزینه تحصیلی به نیازمندان ملایر

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از کمک‌ هزینه تحصیلی یک‌ میلیارد و ۵۰ میلیون ریالی به دانش‌آموزان نیازمند و ایتام شهرستان ملایر خبر داد.

کمک‌ هزینه تحصیلی یک‌ میلیارد و ۵۰ میلیون ریالی به نیازمندان ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، پژمان جعفری، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: یازدهم بهمن‌ماه مراسم غبارروبی بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) و مراسم جشن انقلاب همراه با سخنرانی برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم اطعام نیازمندان اظهار داشت: ۱۸ بهمن‌ماه محفل انس با قرآن کریم به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می‌شود.

جعفری با بیان اینکه خیمه معرفت در تکیه ابوالفضل(ع) با گفتمان انقلاب اسلامی و پاسخ‌گویی به مسائل شرعی برگزار می‌شود گفت : همزمان با سراسر کشور نوای «الله‌اکبر» در امامزاده عبدالله(ع) نواخته می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه «۱۰ شب، ۱۰ مسجد» با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و هیأت‌های مذهبی شهرستان ملایر به مناسبت دهه فجر اضافه کرد: مراسم جشن انقلاب همزمان با نماز مغرب و عشاء در ۴۰ مسجد با همکاری هیأت امنای این اماکن مقدس برگزار خواهد شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه ملایر کمک هزینه تحصیلی یک‌ میلیارد و ۵۰ میلیون ریالی به دانش‌آموزان نیازمند و ایتام ابراز کرد: در ایام دهه فجر تخفیف ۵۰ درصدی خدمات دندانپزشکی را در نظر گرفته‌ایم.

وی با اشاره به تخفیفات استفاده از خدمات نیم ‌بها استخر در ساعاتی از روز در این ایام گفت: کمک‌ هزینه دارو و درمان به بیماران مورد توجه است.

پژمان جعفری از کمک برای روشنایی مساجد در راستای عمل به نیات واقف سطح شهر ملایر خبر داد و افزود: ۴۹۰ میلیون ریال در این زمینه هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته مبنی بر اعزام نیازمندان به کربلای معلی و نجف اشرف افزود: مراسم‌ مذهبی به مناسبت ایام فاطمیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ش

کمک‌ هزینه تحصیلی  به نیازمندان ملایر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.