در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای شهر تهران صورت گرفت؛

خداکرمی به شهردار تهران کارت زرد داد

عضو شورای شهر تهران با اشاره به گسترش بی‌ضابطه رستوران ون‌ها گفت: زیست شبانه را باید به شکل صحیح اجرا کنیم.

خداکرمی به شهردار تهران کارت زرد دادبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای شهر تهران که امروز (یکشنبه 14 بهمن ماه) برگزار شد، با انتقاد از گسترش رستوران ون‌ها اظهار کرد: ما باید گسترش‌گر زیست شبانه صحیح باشیم.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه اخیراً مشاهده شده که شهرداری‌های مناطق مختلف با هدف بهبود زیست شبانه و استفاده از برخی فضا‌های شهری در شب اقداماتی را انجام می‌دهند که خیلی اوقات تکراری و بدون نوآوری است، گفت: عمده این فعالیت‌ها شامل رستوران ون‌ها و معابر غذا است.

وی با بیان اینکه اغلب غذا‌های عرضه شده فست فود و ساندویچ‌هایی هستند که از نظر بهداشتی قابل رضایت نیست و موجب سد معبر و آلودگی هوا می‌شود، گفت: مصرف کنندگان این اقلام بیشتر افراد برخوردار جامعه هستند و این مسئله با عمومی بودن فضا‌های شهری در تضاد است.

خداکرمی تصریح کرد: بر همین اساس به شهردار تهران تذکر می‌دهم تا شهرداران مناطق نسبت به توقف گسترش رستوران ون‌ها اقدام و به جای آن شرایطی را فراهم کنند که در هر منطقه از پتانسیل‌های مردمی استفاده شود و اقداماتی نظیر نمایش‌های خیابانی و اجرای موسیقی توسط گروه‌های آماتور ساکن در همان محله انجام شود و یا بازار‌های شبانه برای دستفروشان ایجاد کنند تا دستفروشی از روز به شب انتقال یابد.

انتهای پیام/

تذکر عضو شورای شهر تهران به شهرداری درباره گسترش بی‌ضابطه رستوران ون‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار