نصیری خبر داد

وجود ۸۶ هزار پرونده ایثارگری در کشور

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: در حال حاضر ۸۶ هزار پرونده در ۳ گروه ایثارگری داریم.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در نشست خبری که امروز (یکشنبه ۱۴ بهمن ماه) برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر ۸۶ هزار پرونده در ۳ گروه ایثارگری داریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ ادامه داد: همچنین ۲۵ هزار شهید و ۵۵ هزار جانباز افزون بر ۵۸۰۰ آزاده سرافراز داریم.

وی با اشاره به وجود ۸۳ هزار پرونده در کل کشور بیان کرد: با داشتن ۸۶ هزار پرونده، حدود ۱۰ درصد از جامعه آماری کل کشور را تحت پوشش خود داریم.

نصیری گفت: از سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر مشمول خدمت مستقیم و غیرمستقیم در کشور به ۳۵۰ هزار نفر خدمات ارائه شد و در استان تهران ۲ اداره کل برای خدمت به جامعه ایثارگر داریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با بیان اینکه ۴ مرکز آسایشگاهی در تهران افزود: از مجموع جامعه آماری افزون بر ۱۷۵۰ نفر جانباز ۷۰ درصد داریم که تعدادی از این افراد در ۴ مرکز آسایشگاهی مستمر هستند.

وی تصریح کرد: ۴ مرکز مشاوره برای جامعه ایثارگر در تهران وجود دارد و یک مجموعه فرهنگی و ورزشی نیز داریم.

نصیری گفت: همه‌ استان ها از سنوات گذشته بحث ایجاد مرکز آموزشی، فرهنگی و توانبخشی را در دستور کار خود دارند.

وی افزود: در تهران نیز بزرگترین مرکز فرهنگی و ورزشی توانبخشی را در بهترین نقطه تهران با مساحت ۳۳ هزار مترمربع در حال احداث و تکمیل داریم که بالغ بر ۸۶ درصد از پیشرفت کار را شاهد هستیم که ۶۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

نصیری در رابطه با میزان بودجه مورد نیاز برای ادامه کار گفت: برای انجام ادامه پروژه ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ تصریح کرد: در این مرکز به صورت فاز به فاز در حال کار هستیم و بخش ورزشی در سال پیش به بهره برداری رسید.

وی گفت: مجموعه فرهنگی نیز تا ۲۲ اسفند امسال افتتاح می‌شود و همه‌ اراده و تلاش‌مان با تمام همکاران بر این است که مجموعه فرهنگی، ورزشی، توانبخشی را در سال ۹۸ به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار