عزم راسخ سپاه و بسیج برای محرومیت‎زدایی قابل تحسین است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: عزم راسخ و اراده عملی و جدی سپاه و بسیج برای محرومیت زدایی قابل تحسین است.

عزم راسخ سپاه و بسیج برای محرومیت زدایی قابل تحسین استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، در آیین آغاز عملیات اجرایی یک هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی از سوی سپاه قمر بنی هاشم (ع) در استان، با تبریک و گرامیداشت دهه فجر، عزم راسخ و اراده عملی و جدی سپاه و بسیج برای محرومیت زدایی را قابل تحسین بیان کرد.

وی گفت: سپاه و بسیج بازوان نظام اسلامی برای خدمت بی منت و با همکاری دیگر دستگاه‌ها به مردم هستند.

نکونام با اشاره به خدمات و تلاش‌های نظام اسلامی در ۴۰ سال گذشته افزود: هنوز مشکلات و محرومیت‌های بسیاری در برخی از بخش‌ها وجود دارد که باید با وحدت و همدلی و کار جهادی همگانی رفع شود.

وی با تأکید بر ایستادگی مردم بر آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقاومت آنان در برابر دشمن، اظهار داشت: مسئولان هم باید با حرکت‌های جهادی و خارج از ساز و کار‌های موجود اداری، برای محرومیت زدایی و رفع مشکلات اقدام جدی انجام دهند.

نکونام در ادامه، احداث جاده روستای دهدلی در بخش دیناران اردل توسط سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان را اقدامی ارزشمند و نمونه‌ای از کار‌های جهادی و با کمترین هزینه بیان کرد.

وی گفت: باید به دور از نگاه سیاسی و خاص در کار‌ها، فقط به فکر خدمت به مردم و مستضعفین باشیم.

نکونام در پایان، با توصیه به ارزش گرایی، خدا محوری و خدمت به انقلاب اسلامی و مردم در سایه وحدت و حمایت از نیرو‌های جهادگر تأکید کرد: رشد و توسعه استان چهارمحال و بختیاری در گرو همدلی و وحدت است.

گفتنی است: در این آیین به مناسبت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همزمان با سراسر کشور و از طریق ویدئو کنفرانس با سخنرانی فرمانده کل سپاه پاسداران، عملیات اجرایی یک هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی، از سوی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

انتهای پیام/ش

عملیات اجرایی یک هزار و ۳۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار