تیراندازان برتر کمان سنتی کشور معرفی شدند

تیراندازان برتر کمان سنتی کشور به مناسبت چهلمین فجر انقلاب در روستای گنزق سرعین معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مسابقات تیراندازی با کمان سنتی در روستای گنزق سرعین با حضور ۴۰ تیرانداز برتر از ۱۰ استان کشور برگزار شد.

در این مسابقات که استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، یزد، البرز، کردستان، لرستان، فارس، کرمان، خوزستان و چهارمحال بختیاری شرکت داشتند، آقایان و بانوان در دو رشته تیر آرش و آماج قزلباش با یکدیگر رقابت کردند.

در رشته تیر آرش؛ علیرضا مشحون از کردستان، محمدتقی حصاری از البرز وحسین ابراهیمی از فارس عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

دربخش بانوان نیز شیلا تخت فیروزاز کردستان، هیوا حسن پوراز آذربایجان شرقی و فرزانه حسینی از فارس بترتیب مدال‌های طلا ونقره و برنز را به دست آوردند.

در رشته آماج قزلباش محمد تقی حصار از استان البرز مدال طلا را به خود اختصاص داد حسین خوشبخت از اردبیل مدال نقره گرفت وعلی یعقوبی فر از لرستان مدال برنز را بر گردن آویخت.

در بخش بانوان رشته آماج قزلباش نیز فرزانه حسینی از فارس، عاطفه مهرحسینی از آذربایجان شرقی و مریم فاطمی از لرستان اول تا سوم شدند.

در مراسم پایانی نیز با حضور بهرام آقاخانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل و علیرضا احدی دبیر فدراسیون روستایی وبازی‌های بومی محلی و دیگر مسئولین در هتل قهوه سویی احکام و جوایز نفرات برتر به آن‌ها اهدا شد.

انتهای پیام/ح

مسابقات تیراندازی تیرو کمان سنتی کشور در سرعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار