واکنش محمود زاده به شایعات پیرامون بازیکن جدید استقلال

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ درباره ابهام هایی که نسبت به وضعیت قرارداد آیاندا پاتوسی وجود دارد توضیحاتی را بیان کرد.

فریبرز محمودزاده، رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ابهام هایی که نسبت به وضعیت قرارداد آیاندا پاتوسی، بازیکن اهل آفریقای جنوبی جدید استقلال تهران پیش آمده است، بیان کرد: پیش از اتمام فصل نقل و انتقالات و زمانی که قرارداد بازیکن خارجی با یک باشگاه ثبت می شود این قرارداد برای ایجاد شناسه حضور او در ایران به رویت کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ می رسد. قرارداد پاتوسی را دیده ایم.

او افزود: با این وجود برای حضور این بازیکن در لیگ برتر و صدور کارت بازی برای پاتوسی باید ۲ مرحله انجام شود. در مرحله اول باید کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال شرایط حضور پاتوسی یا هر بازیکن خارجی دیگری را با درنظر گرفتن لحاظ آیین نامه های موجود تائید کند و در ادامه تائیدیه وضعیت پزشکی هم از سوی ایفمارک برای ما ارسال شود. در حال حاضر این ۲ تائیدیه را دریافت نکرده ایم.

محمودزاده در پایان اظهار داشت: روابط بین الملل فدراسیون فوتبال باید این موضوع که پاتوسی در ۲ فصل اخیر در لیگ های معتبر بازی کرده یا نه را بررسی کند.


بیشتر بخوانید:

مشکلی بابت ITC پاتوسی وجود ندارد

استقلال در نقل و انتقالات سه تایی شد

پاتوسی مجوز بازی در لیگ ایران را دارد 

بازیکنان خارجی استقلال در هیئت فوتبال ثبت کردند/ ITC نورافکن و گونکالوس صادر شد

شفر: از فردا برای دیدار با پیکان آماده می‌شویم/منشا را نمی‌بینم!

مهاجم پرسپولیس در دقیقه نود استقلالی می‌شود


انتهای پیام/

پاتوسی می تواند در استقلال بازی کند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار