آذرنیا: بهترین عملکرد را در نقل و انتقالات داشتیم/ مدیرعامل باشگاه به زودی معرفی می‌شود

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: در فصل نقل و انتقالات نسبت به سایر تیم‌ها بهتر عمل کردیم و ۵ بازیکن به جمع ما اضافه شدند.

 حسن آذرنیا سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت این تیم اظهار کرد: خدا را شکر وضعیت تیم ما خوب است و برای بازی روز چهارشنبه آماده هستیم. تغییر و تحولاتی در تیم ما به وجود آمد و کادر فنی مجرب و کارکشته ای در اختیار داریم.

او ادامه داد: در فصل نقل و انتقالات نسبت به سایر تیم‌ها بهتر عمل کردیم و ۵ بازیکن به جمع ما اضافه شدند. همچنین مهدی زاده مدافع تیم خود را با انصاری مهاجم سپاهان معاوضه کردیم. موسوی هم از ماشین سازی به خدمت گرفتیم و ایمانی هم به عنوان هافبک دفاعی از صنعت نفت آبادان جذب کردیم. اخباری را هم برای کمک به فروزان در درون دروازه و کنستانت که سابقه بازی در آث میلان دارد را نیز به خدمت گرفتیم.

آذرنیا بیان کرد: تمرینات خوبی تا شروع رقابت‌های نیم فصل دوم داشتیم و بازیکنان از لحاظ روحی و روانی آماده هستند. به هر حال کار سختی در نیم فصل دوم داریم چرا که برخی از تیم‌ها برای نجات از سقوط می‌جنگند و بعضی دیگر برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند. ما امیدواریم که پرشور‌های تبریزی از تیم محبوب خود حمایت کنند و استارت بازی‌های نیم فصل را از روز چهارشنبه می‌زنیم. یقین دارم که در پایان فصل هجدهم به رتبه‌ای در شان مردم آذربایجان دست می‌یابیم.

سرپرست سپاهان درباره وضعیت اروین گفت: به نظرم موضوع اروین مربوط به مدیریت تیم است تا در این باره صحبت کند و این مسئله در حوزه وظایف من نیست. در حال حاضر حضور اروین در تیم ما منتفی است و با بازیکنانی که در تمرینات هستند کارمان را ادامه می‌دهیم. مالک و اعضای هیئت مدیره هر تصمیمی درباره اروین بگیرند سیاست آن‌ها را اجرا می‌کنیم.

او درباره اینکه مدیر عامل تراکتورسازی انتخاب شده است و چرا معرفی نمی‌شود، گفت: الیاسی رئیس هیئت مدیره اعلام کرد که مدیرعامل باشگاه انتخاب شده است و یکی، ۲ روز آینده معرفی می‌شود و کارش را در تیم ما شروع می‌کند. من نام مدیرعامل جدید باشگاه را نمی‌گویم، اما تا جایی که اطلاع دارم او فرد ورزشی است و سابقه زیادی هم در ورزش دارد. امیدوارم مدیرعامل جدید بتواند در جهت پیشبرد اهداف باشگاه گام‌های موثری بردارد.


بیشتر بخوانید:

قرارداد بازیکنان تراکتورسازی امروز ثبت می‌شود

تراکتورسازان به دنبال حل موانع ثبت قرارداد بازیکنان جدید

زمان بازگشت ملی پوشان تراکتورسازی به تمرینات مشخص شد

بازیکن جدید تراکتورسازی در تبریز حاضر شد


انتهای پیام/

اظهارات آذرنیا درباره وضعیت تیم تراکتورسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار