بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۱۶۲ میلیارد تومان در بیله سوار

فرماندار بیله‌سوار گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۱۶۲ میلیارد تومان در بیله سوار به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسن قبادی، فرماندار شهرستان بیله سوار افزود: در ایام دهه فجر با اعتباری بالغ بر ۱۶۲ میلیارد تومان ۵۱ پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان مرزی افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: پروژه‌هایی که در ایام دهه فجر به بهره‌برداری خواهند رسید بیشتر در حوزه‌های عمرانی، اشتغالزایی، خدماتی، زیرساختی و اقتصاد مقاومتی هستند.

به گفته فرماندار بیله سوار پروژه‌های مهم و شاخص شهرستان بیله‌سوار با حضور استانداراردبیل و مسئولان کشوری افتتاح خواهند شد و امیدواریم با احداث این مجموعه‌ها ارائه خدمات به اقشار مختلف مردم بهتر شود.

قبادی به برگزاری برنامه‌های مختلف دهه فجر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز اشاره کرد و افزود: اظهار کرد: در دهه فجر امسال ۲۲۰ برنامه مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با برگزاری یادواره‌ها و نمایشگاه‌های توانمندی اقتصادی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تمامی برنامه‌های دهه فجر با رویکرد مردمی و همراه با نشاط اجتماعی برگزار شده و مردم در راس برنامه‌های دهه فجر و ایام فاطمیه قرار خواهند گرفت.

فرماندار بیله‌سوار با اشاره به اینکه به پشتوانه مردم ولایتمدار، دشمنان کشور و انقلاب مانند همیشه شکست خواهند خورد، یادآور شد: بدون شک راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود و مردم میهن اسلامی بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان زده و مانند همیشه نقشه‌های آنان را نقش بر آب می‌کنند.

قبادی با اشاره به اینکه باید دستاورد‌های چهل ساله انقلاب را با آماری شفاف برای مردم منعکس کرد، افزود: با تبیین مناسب دستاورد‌های نظام نسل جدید را با تاریخچه انقلاب و مشکلاتی که در طی این چهار دهه پشت سر گذاشتیم، آشنا خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح

برگزاری ۲۲۰ برنامه فرهنگی در بیله سوار

برچسب ها: دهه فجر ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.