دستگیری دوره گردهایی که کارت عابر بانک مشتریان را خالی می کردند

فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود از دستگیری ۵ فرد کلاهبردار که در پوشش میوه فروش دوره گرد اقدام به حک و اسکن کارت‌های عابربانک مشتریان و سپس اخاذی از آن‌ها می‌کردند، خبر داد.  

دستگیری دوره گردهایی که کارت عابر بانک مشتریان را خالی می کردندسرهنگ هوشنگ مبارکی   فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  اظهار داشت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره کلاهبرداری و برداشت از حساب به روش اسکن کارت از شاکی و واریز به حساب شخصی دیگر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با استفاده از شگرد‌های پلیسی توانستند اعضای این باند ۵ نفره کلاهبرداری را که در قالب میوه فروشان دوره گرد فعالیت می‌کردند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی ۳ نفر ان‌ها را دستگیر کنند.

سرهنگ مبارکی با بیان اینکه تلاش برای دستگیری ۲ همدست دیگر آن‌ها ادامه دارد، گفت: ۳ متهم دستگیر شده در بازجویی‌های انجام شده اعتراف کردند که پس از خرید مشتریانشان از آن‌ها با کارت بانکی، با زیرکی اقدام به اسکن شماره روی کارت کرده و پس از پرسیدن رمز در فرصتی مناسب اقدام به خالی کردن حساب آن‌ها می‌کردند.

فرمانده انتظامی جوانرود در پایان گفت: دستگیری افراد سارق و کلاهبردار از جمله اولویت‌های همیشگی پلیس این شهرستان بوده است.

 انتهای  پیام/ز


دستگیری ۵ فرد کلاهبردار در جوانرود

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.